Yeni Açılacak Sunucumuzun İki Adet Lobisi Var Biz Karar Veremedik Siz Verin

M

MUHDE

Ziyaretçi
2. Hem tasarım daha hoş hemde rahat bir ortam var gezine bileceğin yer daha fazla tatil havasıda var üstelik daha çok oynama isteği uyandırıyor
 

MegaPlay

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
2. Hem tasarım daha hoş hemde rahat bir ortam var gezine bileceğin yer daha fazla tatil havasıda var üstelik daha çok oynama isteği uyandırıyor
Teşekkürler :) Oyunuzu kullanmadıysanız kullanır mısınız :) Çünkü oradakiler geçerli olacak
 

BYYARALIQRALL

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
1 lobide texture pack yok shader mod da yok
2-incide texture pack ve shader mod var
Biraz adaletsizlik olmuş gibime geldi
 

NazcaRCC

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Wonplayersı açtın res yedi.Güvenelim oynayalım dedik tekrar res yedi Bu res yemeyecek mi ?! ! ! ! !
 

ZekiKos

Kızıltaş Madencisi
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Wonplayersı açtın res yedi.Güvenelim oynayalım dedik tekrar res yedi Bu res yemeyecek mi ?! ! ! ! !
Bu sefer kesinlikle res yeme şansı yok hem bu sefer daha iyi bir kadro ile yapıyoruz güvenirseniz ve userimiz olursa kesinlikle kapanmaz :)
 

BYYARALIQRALL

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bu içerik LaxMean tarafından kaldırılmıştır.
 
Moderatör tarafından düzenlendi:
Üst