- En iyi cevaplar
- 0
Hello Friends !
Kendime yeni bir skin yaptım ve paylaşmak istedim.
Ayrıntılıca incelemek isteyenler için:
3D:
Png:
Ve evet bacaklarındaki o şeyler ateş (en azından ateş olsun diye yaptım
)
%99 Ben yaptım
(ŞOTOFOK SKILLS OP
)
İyi forumlar...
Kendime yeni bir skin yaptım ve paylaşmak istedim.
Ayrıntılıca incelemek isteyenler için:
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor.
Giriş yap veya üye ol.
3D:
Png:
Ve evet bacaklarındaki o şeyler ateş (en azından ateş olsun diye yaptım
%99 Ben yaptım
İyi forumlar...