I
Iskekorowakurwa
Ziyaretçi
Sen yine şükret benim telefonumun işletim sistemi yok + 25mb hafıza var. RAM'i sen düşün :'(Şahsen ben Apple hayranıyım. Ne demiş Steve Jobs;
"Siz ne istediğinizi bilmezsiniz ne istediğinizi ben bilirim."
Senin yerinde olsaydım biraz daha beklerdim para biriktirirdim, iPhone 6 Plus alırdım.
Yok biriktiremem acelem var dersen ben şu an S4 Mini (850 TL) ile bekleyip iPhone 6 Plus almak arasında kaldım. şu an bende Turkcell T10 var :'(