"Yetkiniz Yok" Hatası

Cord

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Merhaba Arkadaşlar,

Forumda yeniyim konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim şimdiden.
Benim sorunum başlıktan anlayabileceğiniz gibi "Hamachi" ile kurduğum serverda kod yazamıyorum.
Örnek olarak /give... diye başlayan kodu yazdığım zaman bu kodu kullanmak için yetkiniz yok diyor.
Önceki araştırmalarıma göre ops.txt metin belgesinin içine ismimi yazmam gerekiyormuş onu da yaptım ama olmadı.
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

şu an resimi yüklerken dosyanın uzantısı dikkatimi çekti.İnternette yazılanlarda hepsinin uzantısı "txt" benim dosyamın uzantısı "json" bununla ilgili olabilir mi ?
Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim :)
 

KaanKaplan

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
açılan konsoldan /op nick ile opluk ver kendine eğer serverin properties veya diğer dosyalarında bilgi değişimi yaparsan konsoldan reload yaz serveri tekrar yükle
 

Cord

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Cevap için teşekkürler. Konsol dediğiniz t tuşuyla açılan yer di mi?
 

KaanKaplan

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
değil kurduğu serverde bi ayrı ekran geliyo ya konsol o
bu[DOUBLEPOST=1400616786,1400616740][/DOUBLEPOST]alttaki yere ./op isim olarak yaz
 

Cord

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Hamachi'yi açıyorum arkadaşla ağımız var.
Sonra Minecraft server.exe yi açıyorum.
Oyuna girip sunucu ekleden server kuruyorum.
Oyunu oynayabiliyorum ama admin olamıyorum.
@KaanKaplan
 
Son düzenleme:
Üst