Merhaba Arkadaşlar,
Forumda yeniyim konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim şimdiden.
Benim sorunum başlıktan anlayabileceğiniz gibi "Hamachi" ile kurduğum serverda kod yazamıyorum.
Örnek olarak /give... diye başlayan kodu yazdığım zaman bu kodu kullanmak için yetkiniz yok diyor.
Önceki araştırmalarıma göre ops.txt metin belgesinin içine ismimi yazmam gerekiyormuş onu da yaptım ama olmadı.
şu an resimi yüklerken dosyanın uzantısı dikkatimi çekti.İnternette yazılanlarda hepsinin uzantısı "txt" benim dosyamın uzantısı "json" bununla ilgili olabilir mi ?
Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim
Forumda yeniyim konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim şimdiden.
Benim sorunum başlıktan anlayabileceğiniz gibi "Hamachi" ile kurduğum serverda kod yazamıyorum.
Örnek olarak /give... diye başlayan kodu yazdığım zaman bu kodu kullanmak için yetkiniz yok diyor.
Önceki araştırmalarıma göre ops.txt metin belgesinin içine ismimi yazmam gerekiyormuş onu da yaptım ama olmadı.
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor.
Giriş yap veya üye ol.
şu an resimi yüklerken dosyanın uzantısı dikkatimi çekti.İnternette yazılanlarda hepsinin uzantısı "txt" benim dosyamın uzantısı "json" bununla ilgili olabilir mi ?
Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim