Yoğurt vs Güneş Kremi

Tarafını seç!

  • Yoğurtlanda

    Kullanılan: 7 63.6%
  • Kremlanda

    Kullanılan: 4 36.4%

  • Kullanılan toplam oy
    11

admiraldus

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Herkese selam güneşte yananlar!

Bugün Künefe - Baklava savaşından çok daha çarpıcı bir savaş için buradayız!

Güneş yanıklarına kremler, losyonlar mı daha iyi gelir yoksa eski usul analarımızın yaptığı o yoğurtlar mı? İkisini de dene, tarafını seç!

Bir Yoğurtlanda olarak Kremlanda'ya kafa tutuyorum!

@KahramanTR , @Bycakr , @Gloin , @Eq1NoX , @Crowley07 , @AdexTR , @JackWold , @Kovalski , @FurdiePascia
ve nice savaşçılar...
 
Son düzenleme:

SarıBücürIsBack

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Her yerde konuşuyorsunuz gerek yok savaşa!
Üstü kapalı davet ediyonuz bizi savaşa!
Biz ise istemiyoruz katılmak savaşa!
Forum birlik olsun herkes barış içinde kalsın yer yok savaşmaya!
 

admiraldus

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Her yerde konuşuyorsunuz gerek yok savaşa!
Üstü kapalı davet ediyonuz bizi savaşa!
Biz ise istemiyoruz katılmak savaşa!
Forum birlik olsun herkes barış içinde kalsın yer yok savaşmaya!
Bu kafiyeli şiirleri bırak bir yana.
Katıl sende bu savaşa.
Katılmazsan eğer bu savaşa.
Yoğurtların içinde kalırsın Mehmet gibi kanka!
 

AdexTR

Muvaffakiyetsizleştiriveremeyebileceklerimizdenmiş
Emekli
En iyi cevaplar
112
Bu konu hakkında sordum, soruşturdum. Edindiğim bilgilere dayanarak, tarafımı yoğurttan yana kullanmaya karar verdim, aşağıda gördüğünüz hava sıcaklığı-yoğurt tüketimi grafiğidir, bu titiz istatistik bizzat Dünya Yoğurt Vaktfı... Her neyse tarafım süzme yoğurt.

Screenshot_1.png
 

SarıBücürIsBack

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Bu kafiyeli şiirleri bırak bir yana.
Katıl sende bu savaşa.
Katılmazsan eğer bu savaşa.
Yoğurtların içinde kalırsın Mehmet gibi kanka!
Ben tanımıyorum mehmet diye birisini
Ve gördüm senin gibilerini
Seçiyorum şimdi yoğurt cephesini
baltalamayacağım artık konuyu
Ben de dahil olacağım bu savaşa!
 

admiraldus

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Bu konu hakkında sordum, soruşturdum. Edindiğim bilgilere dayanarak, tarafımı yoğurttan yana kullanmaya karar verdim, aşağıda gördüğünüz hava sıcaklığı-yoğurt tüketimi grafiğidir, bu titiz istatistik bizzat Dünya Yoğurt Vaktfı... Her neyse tarafım süzme yoğurt.

Ekli dosyayı görüntüle 49670
Adex bey oy vermeyi unutmuşsunuz, bu düpedüz benim gibi lider bir Yoğurtlanda savaşçısına hakarettir!
Şimdi sizi cezalandıracağım.

A) Cezalandırma beni.
B( Adminlik vereyim bitsin bu çile.
C) Yoğurtlarla vur bana, boğ beni.
D) Kremlanda hapishanesinde yalnızca krem yiyerek yaşa.

Ben tanımıyorum mehmet diye birisini
Ve gördüm senin gibilerini
Seçiyorum şimdi yoğurt cephesini
baltalamayacağım artık konuyu
Ben de dahil olacağım bu savaşa!
Hoş geldin cesur savaşçı Yoğurtlanda'ya.
Yok edelim şu Kremlanda savaşçılarına acımasızca.
Şiirleri bir yana bırakalım artık.
Savaşalım cesurca cesurca!

ya bi insan neden öyle iğrenç bi random atar, onu geçtim bi insan randomun sonuna neden nokta koyar bu nasıl bi mantık ya eyvahlar olsun
O zaman sana bir alfabe patlatayım. Hayatında gördüğün en iyi random bu olacak:

abcçdefgğhiıjklmnoöprsştuüvyz.

Aaa, ne ayıbı canım...

Adıgüzel goy.
A D I G Ü Z E L L E N D İ N !
 

CoffeeBeat

Zindev
En iyi cevaplar
0
Yemek için üretilen bir ürün ile güneş yanığının etkisini nötrleştirmek için üretilmiş bir ürünü kıyasalama ihtiyacını duymuyorum.

Alaturka güzeldir ama yanığında şakası olmaz.
 

admiraldus

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Yemek için üretilen bir ürün ile güneş yanığının etkisini nötrleştirmek için üretilmiş bir ürünü kıyasalama ihtiyacını duymuyorum.

Alaturka güzeldir ama yanığında şakası olmaz.
Hadi ama dostum. Birini seçmelisin yoksa seni engin yoğurt bükücülüğüm ile seni boğarım!
 

Gloin

''Far Over The Misty Mountains Cold...''
En iyi cevaplar
0
2.Yalnız Dağ Erebor Yoğurt Birliği Şampiyonu Ölümsüz Durin Soyundan Gelen Groin Oğlu Gloin olarak Kadim Erebor Cüceleri ile Kremlanda birliklerine savaş açıyorum !
 
Üst