DOyuM GğüNüM haPY BiRtdéY tem!!!
Şunu söylemek isterim, eğer kanser fandom olmasaydı, UNDERTALE en geç 1-2 ay sonra ölücekti, hikaye kaynaklı bir oyun devamı gelmediği sürece yaşıyamaz.(Rip: Earthbound, UNDERTALE'nin atası) Ancak UNDERTALE unutulmayacak, çünkü biz, kanser fandom devam...