Bilmem, oyunun kökten değiştiği doğru, riding etiketinin dönüşünü bende istiyorum. ama artık 1.8 bana zevk vermiyor, 1.9+ daha eğlenceli geliyor, server konusuna gelince cubecrraft ve hypixel hariç tüm sunucuları bıraktım sayılır, ciddiyim sadece arkadaşlarınla veya yalnız başına survival çok...