Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Sorunlarımı hemen çözen yönetim gibi yönetim

    Bunu görünce portaldan gruplar butonunu aradı* Bulamadı*
  2. Salturbone

    Arkadaşlar Unity3D Bilenler İçeri Lütfen:D

    Unity kadar taş düşsün başınıza emi. O program yüzünden çekmediğim halt kalmadı. Yaşasın sıfırdan programlama.
  3. Salturbone

    Sülüman ölüyor :'(

    Kendin taksan ₺95 kârdasın dostum.
  4. Salturbone

    MinecraftTürk te fame olmaya çalışmak :(

    -Her konuya atlayan insanlara cahil diyorsun. -Her haltı takip edip her zaman en doğrusunu öğrenmeye çalışıyorsun. -En önemlisi öğrenmek. Ta da !!! MLG Egoist Fame Pro Mate. (TROLL)
  5. Salturbone

    [NASIL]3000TL'ye Toplayacağım Sistem Nasıl?

    Isınma bahane fanlar şahane. Bir bekle hele yaza kadar. Ondan sonra düşün. Cuda veyahut opencl, performans farkı ahım şahım mı ? Nope. Güç tüketimini kafaya takmaya hiç gerek yok, fabrika işletmiyoruz. Amd den kaçmaya yer arıyorsunuz. Bütçene en yüksek performansı yine amd verecek, bütçem...
  6. Salturbone

    [NASIL]3000TL'ye Toplayacağım Sistem Nasıl?

    Ehm, dalga mı geçiyorsun ?
  7. Salturbone

    [NASIL]3000TL'ye Toplayacağım Sistem Nasıl?

    Dolar geçen yılın bu zamanları da aynıydı, bu bir bahane değil.
  8. Salturbone

    [NASIL]3000TL'ye Toplayacağım Sistem Nasıl?

    Benim yakındığım şey o olsa keşke, tekelleşmeye başladıkları için fiyatları uçuran intel ve nvidia'ya yüzlerce tl fazladan bayılacaksınız ona yanıyorum. Yok efenim amd sevmiyormuş. Amd olmasa şu an bu parçaları 10000tl üzerine bile alabilirdiniz. Kafayı çalıştırın, arka tarafınızı değil.
  9. Salturbone

    [NASIL]3000TL'ye Toplayacağım Sistem Nasıl?

    Sergun dedi de inanmadım yahu. Sonra Türkiye gelişmiyor, yoksa benim için çok sorun olduğunu söyleyemem.(sjsjssj)
  10. Salturbone

    Ekran Kartı 2GB ancak 6000Mb (?_?)

    Ah şu bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olanlar yok mu... (Bir de ingilizce katliamı var.)
  11. Salturbone

    Bilgiseyar Toplatacağım

    550tl A8 5600K işlemci GIGABYTE F2A55M-HD2 Anakart 4 gb ddr3 bulabileceğin en ucuz ram. Kasa olarak elindekini kullanabilir arkadaşın.
  12. Salturbone

    < OlymposBT > Global Bleach Projesi

    O modellerin kaç poligon içerdiğinin farkında mısın ? Arka arkaya 5 kişi o modelleri gösterecek şekilde dursa 10 fps den yüksek performans alamayacaklar. İyi sistemi olanlar için sorun yok. Ama bahsettiğimiz kesmin işlemcisnin i3 den kötü ve 5450 seviyesi ekran kartı sahibi olduğunu düşünürsek...
  13. Salturbone

    < OlymposBT > Global Bleach Projesi

    İyi güzel de, sunucunun büyük kısmını oluşturacak "Çocukların" bilgisayarları çalıştırmaz ki bu modelleri :(
  14. Salturbone

    Sorumu Çözüyoz Medcezirmi Çekiyoz Belli Değil

    5. Sınıfta öğrenirken çok kolay olduğundan sürekli tam not aldığım bir konuyu, zor diye 9. Sınıfa çekmeleri gibi acı bir durum* + Kavak Yelleri göndermesi OP
  15. Salturbone

    Mod Yazım Rehberi 1.7.2 Ders 1 - Forge ve Eclipse Kurulumu

    DNS önbelliğinizi temizleyip tekrar deneyin.
  16. Salturbone

    Mcreator açılmıyor.

    Forumda mod yapmak için giriş dersleri verdim, ayrıca biraz da java öğrenirseniz diğer kısımların da kolayca üstesinden gelebilirsiniz. https://forum.gamer.com.tr/forum/harita-veya-mod-yapimi-dersleri.199/
  17. Salturbone

    Mod Yazım Rehberi 1.7.2 Ders 2 - Önce Proxy`ler !

    Yukarıdaki window menüsünden package explorer'i açın.
  18. Salturbone

    Minecraft 1.9 - Snapshot 15w35b

    Video linki değiştirilebiliyordu ?
  19. Salturbone

    Minecraft 1.9 - Snapshot 15w35b

    Sanırım videoyu eklemeyi unutmuşsun Furkan. https://www.youtube.com/watch?v=TbdJOx2g-A M en sonda a ve m arası yüzünden çıkmadı herhal. Orayı silin girin videoya.
  20. Salturbone

    Gençler istemsiz reklam bilgisi olan gelsin lütfen

    AdwCleaner yükleyip tarat bilgisayarını.
  21. Salturbone

    Yüzdelik problem (Tartışma)

    A cismi 100 farz edelim, K cismi 160 olur. 160 - (160*37.5/100) = 100; (%37.5) üstteki için ısrar edecek olursa anlayabileceği en basit örnek 3, 2 den %50 büyüktür. 2, 3 den %33 küçüktür. Küçük bir skype tartışması...
  22. Salturbone

    [Skript] Rapor - Tamamen Türkçe - Made By Mciltrot34

    Karahan'a yaptığım değerlendirmeyi sana da yapacağım. Beğenmedim. Edilen rapor sadece küfür ve hakaret üzerine sonuç verir. Bunun haricinde herhangi bir kanıt sunmuyor. Yani işe yaramaz. Bunun yerine rapor edilmesi gerekecek şeyleri engelleyecek eklentiler yapılmalı.
  23. Salturbone

    Nvidia GeForce Menüsü Açılmıyor

    Bu gibi durumlar için var : http://www.geforce.com/drivers
Üst