Hani bilirsiniz ya, şu zil çalınca kantine yetişme çabası :/ İşte beni yine o çaba sardı ve o gün yağmurluydu, kantinin oraya doğru koşarken ıslak zemine basıp düştüm ve yanımda 3 kişiyi daha düşürdüm :/ Herkes camdan beni görmüştü *-* En sonunda unuttular :D