Kasa ile verimli bir güç kaynağı bulmak çok pahalı geliyor benim gözümde. Dediğim gibi 300tl ucuz modeli var ekran kartının onu alıp anakarta daha fazla pay bırakabiliriz. SSD'yi de 120GB yapabiliriz. SSD her ne kadar gerekli olmasa da hdd ile arasındaki farkı deneyince gördüm. Kullanmaya değer.