Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Minecrafttaki En Güçlü Silah

    Orada tnt patlamıyor ama, süs onlar. yere şekeri atınca yakınlığını kontrol ettirip eğer yanındaysa arrow'a sürekli patlamak üzere olan (süresi uzatılmış) tnt ve yine patlamak üzere olan görünmez creeper spawn ediyorsun. Başka bir detay görmedim.
  2. Salturbone

    Minecrafttaki En Güçlü Silah

    Arrow a Patlayan Tnt summon etmek zor değil :(
  3. Salturbone

    Sistem Toplama

    Kasa ile verimli bir güç kaynağı bulmak çok pahalı geliyor benim gözümde. Dediğim gibi 300tl ucuz modeli var ekran kartının onu alıp anakarta daha fazla pay bırakabiliriz. SSD'yi de 120GB yapabiliriz. SSD her ne kadar gerekli olmasa da hdd ile arasındaki farkı deneyince gördüm. Kullanmaya değer.
  4. Salturbone

    Sistem Toplama

    Ekran kartını SSC almak için kısabileceğim tek nokta anakart, tabii ekran kartının 300tl daha ucuz bir modelini alıp onlardan da alabilir.
  5. Salturbone

    4K video 4K olmayan ekranlardada 4K olarak gözükürmü

    1466p derken ? dikey piksel sayısı alınıyor. Yani 768p Video izleme kısmına gelirsek. Neredeyse imkansız bir şey. Ancak kaliteli bir nvidia ekran kartı alıp dsr ile "monitörünün desteklediği dikey piksel sayısı"x2 çözünürlüğünden desteklenen çözünürlüğe downscale etse de görüntü kalitesini...
  6. Salturbone

    Hızımı Alamadım :(

    Güzel sanatlarda grafik tasarımcılığı dersi de veriliyordu :( ya da en azından bizim buradakinde öyle*
  7. Salturbone

    Hızımı Alamadım :(

    Hayırlısı, şimdilik güzel gidiyor.
  8. Salturbone

    Hızımı Alamadım :(

    Güzel sanatlar mı okuyacaksın ?
  9. Salturbone

    Hızımı Alamadım :(

    Ne çiziyorsun ki. Ve neden gerekli :(
  10. Salturbone

    [İyi mi?] Moonstalker forum sistemi

    Munsıtalker biraz tasarım üzerinde dursan :( Her şey kodlama değil :(
  11. Salturbone

    Karneler nasıl ?

    Ben de severim :( 98.40*
  12. Salturbone

    Bu ekran kartına kaç tane ekran bağlarım?

    27* tabii bu isin icine goruntu icin guc, daha fazla islemci kullanimi vs. De giriyor :( Tabii workstation olarak kullanacaksan tartismasiz yetecektir*
  13. Salturbone

    Bu ekran kartına kaç tane ekran bağlarım?

    Gtx960/3 = x X = x-(x/10) :( 60 fps alacagin oyunda 18 fps alirsin gibi dusun*
  14. Salturbone

    Bu ekran kartına kaç tane ekran bağlarım?

    5 tane bağlayabilirsin. Ama taktığın monitör başına performans düşecektir :(
  15. Salturbone

    Karneler nasıl ?

    98 ortalama* Epsi bej En dusuk sinav notu 71 oda gelmedigi gunde anlatilanlarin sucu* En kotu dersi din*
  16. Salturbone

    Hangisi daha iyi sizce? Marka kapışması...

    Normaldir. Çok bekletecekler de*
  17. Salturbone

    Hangisi daha iyi sizce? Marka kapışması...

    Ehehe. Dogru tahmin.
  18. Salturbone

    Hangisi daha iyi sizce? Marka kapışması...

    Nethen ben :( sen söyle işte :olgun:
Üst