Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Ego Keyf*

    Keşke. Ama sonucun aynı olacağı bir kavgaya girişeceğimi sanmam. O küfür ve hakaret edecek. Ben ise ona bunun bir işe yaramadığını anlatmakla boşuna yoracağım kendimi. Uğraşmaya değmez.
  2. Salturbone

    Ego Keyf*

    Hala hakaret etmeye devam ediyorsun.Yapacağın kötü şeyi bekliyorum. Dilenmedim açıkça belirteyim. Co-op oynananıp oynanmayacağını ona göre alacağını belirttin. İstersen al diye açık açık belirttim konuşurken. tabii hatırlamazsın...
  3. Salturbone

    Ego Keyf*

    Yaptığın ego, kendimi avutmak için etrafa savurduğun küfür ve hakaretlerden başka bir şey değil. 1 yıldır bunun değiştiğine de tanık olamadım...
  4. Salturbone

    Oyun Yapmak İsteyenler Bi Kenara Ayrılalım :)

    Hazır yazılanlar ile iş yürümez. Bir yerden sonra kendi kodlarını yazman gerekecek. O noktadan sonra tıkanıp kalırsın demeye getiriyorum.
  5. Salturbone

    Oyun Yapmak İsteyenler Bi Kenara Ayrılalım :)

    @GodofMilker da anlatmış sana. Ben de geçtim aynı yoldan. Yaparken öğrenirim ile iş olmuyor malesef. Sırf bu yüzden aylarca aynı oyun üstünde çalıştığımı hatırlarım. Bir süre ara verip kendimi dilde geliştirdikten sonra normalde yapamadıklarımı herhangi bir kaynaktan yararlanmadan yapmaya...
  6. Salturbone

    Benim İçin Minecraft Türkiye Ailesi

    Bir umut işsizliğim denk gelip "Büyük bir yazmıştır belki, okuyayım." deyip "Göz Ardı Edilen İçeriği Göster" butonuna tıkladım. Tıklamaz olaydım.
  7. Salturbone

    Config e # koymak.

    Konuda config isteniyor.
  8. Salturbone

    Config e # koymak.

    İstenen şey config değil mi yoksa ?
  9. Salturbone

    Config e # koymak.

    https://forum.gamer.com.tr/konu/eklenti-yazim-rehberleri-ayar-dosyalarinizin-config-yml-icerisine-notlari-eklemek.211107/ yardımcı olur.
  10. Salturbone

    NovemPowers

    Kanatlar ters mi bana mı öyle geliyor ?
  11. Salturbone

    Skript [Soru] - Kendini Tekrarlama Hatası

    Hepsi %50olduğu için aynı %50 lik kısma gelenlerin hepsini çalıştırması olabilir mi ?
  12. Salturbone

    Steam Oyunlarım

    Ben 3450 kullanıyorum sen ne diorsun :(
  13. Salturbone

    Küçük Bir Açıklama ve Kanalım !

    Biraz daha etiketlemeye devam edersen kara listemi boylarsın.
  14. Salturbone

    Küçük bir proje - DIKKAT = Kötü build içerir !

    Build kelimesini build diye çevirmiş :olgun:
  15. Salturbone

    Minecraft'da ünlü olduğum video.

    dalmayın dalmayın :( Kaplumbağa :(
  16. Salturbone

    2500 Tl lik Bütçe İçin daha İyi sistem olabilir mi ?

    1-2 saniye hızlı açılması için almadım zaten :( normal birinden daha fazla kopyalama vb işlemler yapıyorum ki bu da çok sıkıcı bir durum olabiliyor HDD'de :(
  17. Salturbone

    2500 Tl lik Bütçe İçin daha İyi sistem olabilir mi ?

    Ben aldığım SSD den memnunum açıkçası :(
  18. Salturbone

    2500 Tl lik Bütçe İçin daha İyi sistem olabilir mi ?

    Monitörü Asus VS229HA alıp işlemciyi AMD(fx6300 alıp overclock ile rahat rahat kullanabilirsin. Ankartın da değişmesi gerekir.) Bir de 120GB SSD alabilirsin yanına. Ancak yeni monitör ihtiyacın yoksa o bütçeye 970 sığdırırım ben.
  19. Salturbone

    Gece Sohbeti Denemesi - Müzik Paylaşımı

    Thriller ? Bad? bunlar kaldı bildiğim :(
  20. Salturbone

    Gece Sohbeti Denemesi - Müzik Paylaşımı

    Moralimi artırmak için Micheal Jackson dinlerim. Özellikle; Billie Jean Beat It Smooth Criminal They don't care about us
  21. Salturbone

    Bilgisayar Açılmıyor ?

    Ekran kartını çıkarıp monitörü anakart'a bağla.
  22. Salturbone

    Bilgisayar Açılmıyor ?

    Peki hiç ramları çıkardın mı işlemci ve fanın yanında ?
  23. Salturbone

    Bilgisayar Açılmıyor ?

    İşlemciyi doğru taktığından emin misin ?
  24. Salturbone

    AKK'SİZ İNTERNETE SON 700

    Kaldırılacağını sanmayın. Sınır ve düşürülecek internet yükseltilir tekrar. Kaldırılması mümkün değil şu durumda. AKK sız internet istiyorsanız uydunet alacaksınız (Sınırsız için akk'sız paketi var).
Üst