Hoşgeldin falan filan, kalıcı olursun falan filan bürt :D
neyse anime izliyorsun sanırım ^^
bende aralık doğumluyum ve yaşıtız ^^ tam benlik bi' insan :D ve muhtemelen yay burcusun :D
aynı beni tarif ettim mübarek :D
Seni korkutmak istemem ama "Sarıyer Sapığı" olmasın :D Bizi öyle korkuturlardı :D