"1.7 de oynayın, aslında 1.8 de de oynayabilirsiniz" ben buradan anlıyorum ki; harita sana ait değilmiş ve sen haritayı türkçeleştirerek yapmışsın veya çalmışsın, ayrıca 1.7 de bir haritayı 1.8 'e geçirirsen harita bozuluyor kendi yaptığım haritadan biliyorum