Böyle söyleme, sen bu forumda kaç tane doğru düzgün kurallara uyan birini gördün ? Çok kişi var ama çoğu yanlış yapıyor, tabi bazılarının hakkını yememek lazım.
Evet, Türkçe'yi doğru kullanıyorsun ama "," konacak yerde "." koyuyorsun onu anlatmak istedim, bu arada zaten o bir kural değil sadece...