Tarifem 8mbps'a kadar olsa da ben 16mbps kullanıyorum. Superonline emin ol daha pahalı. Google Amerika'ya veriyor ama. Kim demiş Türkiye'de altyapı çok iyi diye? 1gbps ye ulaşan indirme hızı olan sunucular var Türkiye'de. Demek ki varmış. TTNET parasının hakkını en iyi veren oluyor Türkiye'de.