tutmadı (senin altında değil mesajının altında ^^)
alttaki tutmadı yazıcak (bu oyun burada biter :D(çünkü tutmadı yazarsan tutmuş olucak ve o yüzden tuttu yazıcaksın ama ben tutmadı yazıcak dediğim için tuttu yazamazsın :D (parantez için parantez uuu fantastic :D)))