Arama sonuçlarınız

  1. 98IamLegend98

    SKİNLERE DEVAM :D BJK SKİNİ GELDİ :D (İSTEK VEREBİLİRSİNİZ)

    novaskin önerim ama skincraftta kal skincraft pro fakat derisini kulanma.
  2. 98IamLegend98

    SKİNLERE DEVAM :D BJK SKİNİ GELDİ :D (İSTEK VEREBİLİRSİNİZ)

    güzel olmuş fb ve bjk güzel fakat steve yapmasan bide skincraftın skinleriyle yapmasan daha ilgi çeker. böyle yaparsan "adam noob ya skin çizemiyo gidip skincraftın derisini kullanıo" der kendine özgü birşeyler kullan ;)
  3. 98IamLegend98

    SKİNLERE DEVAM EDİYORUM FB SKİNİ

    fbliyim kullancaktım ama vazgeçtim yine steve :D
  4. 98IamLegend98

    1.7.2 BİR SEED ÜZERİNDEKİ HER YER !!!

    süpermiş.
  5. 98IamLegend98

    Sonic EXE Versiyon 666 Çıktı! (Garip bir versiyon)

    sana 1 den fazla seçenek verdim hangisini istersen :D
  6. 98IamLegend98

    Sonic EXE Versiyon 666 Çıktı! (Garip bir versiyon)

    Tıkla kardeşim burda yazıyor.
  7. 98IamLegend98

    Sonic EXE Versiyon 666 Çıktı! (Garip bir versiyon)

    sonic çizgifilmini izlemişsindir :) oyunuda var sonic.exe de sonic oyununun şeytan hali.
  8. 98IamLegend98

    Uzaylılara inanırmısınız?

    inanıyorum çünkü biçok belirtisi var. evet doğru söylüyorsun+insanlar bu sayfayı uzaylılarla iletişim kurma yolunu ararken bulmuş :D
  9. 98IamLegend98

    Sonic EXE Versiyon 666 Çıktı! (Garip bir versiyon)

    kombinasyon dışında güzelmiş.
  10. 98IamLegend98

    BU MESAJLAR KIMSEYE KALMAZ

    tabikide hayır ben nerd'im
  11. 98IamLegend98

    BU MESAJLAR KIMSEYE KALMAZ

    aynı bensin fakat yaş ve kitap kurduluğu dışında :D not:gerçekten senim çalışmadan 100 alabiliyorum abim çalış diyor çalışmıyorum yine 100 :D
  12. 98IamLegend98

    Saçmalama oyunu

    sana SARI BUCUR ekran kartı alalım beynin anında 1 terabayt olur :D neyse konuyu saptırmayalım.
  13. 98IamLegend98

    Saçmalama oyunu

    afedersin ama senin beynin 500 mb mi ? konunun adı üstünde "saçmalama oyunu" saçmalıcaz yani.
  14. 98IamLegend98

    Droshe | Yeni Avatar | Yapımcı: Cazza144 (Batu)

    hahahahah bana mineimatorcu diyor olum o eskidendi eskiden mineimator kullanıyordum. artık adam akıllı programlar kullanıyom önce bişeyi iyice öğren öyle benle konuş!
  15. 98IamLegend98

    Have Fun 1.7.2 Mod Pack

    emeğine sağlık çok güzel olmuş.
  16. 98IamLegend98

    Droshe | Yeni Avatar | Yapımcı: Cazza144 (Batu)

    9,8 verdim 10 değil çünkü:gözlerinin içinde bir şey var ve çok basit bunu yapması yarım saatimi almaz.
  17. 98IamLegend98

    CreeperMan Skini kendi skinim

    tamam yeni skinlerini bekliyoruz fakat bunun tek sevmediğim yanı suratı :D yeni skin yap zorlamıyorum fakat yüzünü bi zahmet steve yapma :D sırf suratı yüzünden kimse sevmiyor bak. ben bile yüzünü değiştirdim öyle kullandım.
  18. 98IamLegend98

    Demir kılıçlı iskelet :O

    çok oluyor böyle şeyler.
  19. 98IamLegend98

    Elmas Örümcek Adam (First)

    ilk çalışmana göre çok güzel olmuş. ellerine sağlık baya uraşmışsın. (random hariç :D)
  20. 98IamLegend98

    Skin Pack [10 adet skin wallpaperler ile]

    güzel olmuşlar süperler.
  21. 98IamLegend98

    #SOMA SKİNİ -BAŞIMIZ SAĞOLSUN-

    çok güzel olmuşta ellerine sağlıkda somadaki madencileri mcde skin yapmak onlarla dalga geçmek gibi olmuş.
  22. 98IamLegend98

    Saçmalama oyunu

    güneşin ayla dans etmesi.
  23. 98IamLegend98

    Saçmalama oyunu

    noobların bitmesi.
Üst