ben çocukları çok severim ve dışlanmalarına karşıyım! yani gidiyolar gereksiz .varolmayan şeylerle çocuklara hakaretler dağıtıyolar! yahu çocuktur istediğini yapabilir çocuklarında hakları var bazı çocuklar var arkadaşlar hakaret işitir diye video eklemeye korkuo artık çocuklara çok baskı...