Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    | VESTEL A.Ş. | Tanıtım (Ayrıntılı)

    Önce vestel kaliteli mal üretsin. Ondan sonra gelin burada konusunu açın.
  2. Salturbone

    Ininal ve PayByMe Kart Rehberi (Korsana Son !!)

    Sabit konular hortlatılamaz. Onlar her zaman en üsttedir :)
  3. Salturbone

    Kişilik Yorumları

    Film, sanal gerçekik ortamı vs. vs.
  4. Salturbone

    Hd 6570 overclock

    İslemci yetmiyordur. Rayandu bas bas bagirdi bunun icin :( islemciyi oc et :(
  5. Salturbone

    Kişilik Yorumları

    Yorum yok* kalmadi*
  6. Salturbone

    Kişilik Yorumları

    Hayir 4gb :( ben yukledim :I
  7. Salturbone

    Kişilik Yorumları

    Ue4 u acinca pc donuyor :( yaza kalacak sanirim o is :( bu gun tekrar denerim acmayi :( konusmadan soylesene ne ekleyeyim digeri ile yaptigimiza ?
  8. Salturbone

    Kişilik Yorumları

    Yok malum olaya diyorum. Herkesten gizli yürüttüğümüz olaya :(
  9. Salturbone

    Kişilik Yorumları

    *Never lose your smile* Çevirmeye çalıştm ancak benim anladığımı başkaları analyabilecek mi onu düşünüyorum. Ki düşündüğümü nasıl anlatacağımı da düşünüyorum ve kafam allak bullak oluyor :S House kafa adam ya :) Tam benim tip. Az buz benzeşiyoruz onunla :) (Tabii reel davranışlar :( ) Kodlama...
  10. Salturbone

    Dahice oyun fikirleri paylaşalım. [2015]

    Ne ise ne işte. Keşke yeteri kadar hayal gücüm olsa da yeni oyun türleri türetebilsem :) O zaman Türkiye'de oyunlar adaha fazla ilgi duyulabilir. Belki sadece Türkiye'de de olmayabilir :(
  11. Salturbone

    Dahice oyun fikirleri paylaşalım. [2015]

    Sen çok geçmişte kalmışsın :(
  12. Salturbone

    Dahice oyun fikirleri paylaşalım. [2015]

    Para umrumda değil(Şeyy belki birazcık.). Maksat Türkiye bir şeylerin farkına varsın :(
  13. Salturbone

    Dahice oyun fikirleri paylaşalım. [2015]

    5 kişi = 5x daha hızlı :) bir de hepsini öğrenmeye üşeniyorum, hayal gücü zero :( Ama hazırladığım konseptler güzel oluyor :)
  14. Salturbone

    Dahice oyun fikirleri paylaşalım. [2015]

    Yok 100 kişi değil 4-5 kişilik :) Biri modelleme yapıyor. Biri doku hazırlıyor. Biri hikaye yazıyor. Biri kodluyor. Biri de ne yapıyor söylemem gerek :)
  15. Salturbone

    Dahice oyun fikirleri paylaşalım. [2015]

    Bende ekip var her haltı beceriyorlar :)
  16. Salturbone

    Dahice oyun fikirleri paylaşalım. [2015]

    Aklımda çok şey var. Ama hepsi sır ehhhhehehehehe :)
  17. Salturbone

    Ebola Zombi Virüsümü? o_0

    Kimse fark etmedi mi acaba onun futbol programi oldugunu :ha:
  18. Salturbone

    Ebola Zombi Virüsümü? o_0

    Sadece dusunme yetilerini kaybetmeleri yeterli. Gorunus olarak olmasa da davranis olarak zombileri andirabilirler bu sayede. Eger dusunme yetini kaybetmek istemiyorsan kayanin on tarafini korumaya , ozellikle de kokladigin seylere dikkatli bakmani oneririm... Ben ne dedigimi biliyorum. Bos bos...
  19. Salturbone

    Ebola Zombi Virüsümü? o_0

    Ehehehe makyajjjj :) ciddi anlamda insanin zombilesmesi icin dusunme yetisi kaybetmesi gerekir oncelikle... Hayir fareye giriyor kedi yeyince cogaliyor :(
  20. Salturbone

    Ebola Zombi Virüsümü? o_0

    Cahil cahil konusmayin pls :( alakasi yok. Zombilik virusu falan da yok. Sadece kordiseps mantarlari karincalari zombilestiriyor ama baska bir sey de yok :(
  21. Salturbone

    Yılların En Açıklayıcı Konusu (3) - Razer Inc. vs. Logitech Gaming World [TARAFSIZ]

    Nvidia amd intel icin de bekliyoruz senden :( @QuarisTR
  22. Salturbone

    Sunucudan bir oyuncu öldürdüğünüzde para kazanma skript'i [ YENİYİM ]

    Kimse fark etmemis o kadar tab konulmaz.
  23. Salturbone

    Playlist Plugini (istek)

    DonduranAtes soylemisti. Haritaya resource pack yuklenebiliyor. Sen haritaya ses yukleyeceksin. Sonra bir sekilde oynattiracaksin...
  24. Salturbone

    Kıyamet mi geliyor ? Unreal engine 4 Unity 5 Bedava ???

    Sana soyledigimi de ekleyeydin :(
  25. Salturbone

    Kıyamet mi geliyor ? Unreal engine 4 Unity 5 Bedava ???

    Once c++ ogrenmelisin :( unity degil o :( http://blogs.unity3d.com/2015/03/03/unity-5-launch/ burada yaziyor. Kisisel kullanimda bedavaymis :(
Üst