evet arkadaşlar bazılarınız önceden fark etmiştir ben artık sinir bozucu bebe gibi konuşması olan biri değilim fark farklı biriyim normal biriyim artık daha iyiyim özellikle @Tario76 bana ana sınıfı diyordu ana sınıfı gibi davranmayı kestim artık yeni biriyim artık yeni benle yeni bir forum...