Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Plugin yazmaya başlıyorum :)

    kara borsa candır *
  2. Salturbone

    Money'i Türkçe sanan rehber | Böyleleri alınmasın :D

    Diyorum ki; Ben yanlış anlamadım. Hani senin her zamanın ?
  3. Salturbone

    Money'i Türkçe sanan rehber | Böyleleri alınmasın :D

    Yanlış anlamadım. Her zamanı nerede *-* Uzaylı mı ??? Eh orası doğru.
  4. Salturbone

    Money'i Türkçe sanan rehber | Böyleleri alınmasın :D

    Ahahaha arkadaş olayı anlamamış. /money yazınca paranı türkçe gösteriyor :)
  5. Salturbone

    Plugin yazmaya başlıyorum :)

    Plugin satanlar da var *-* Evet Karahan ağabey de yardım ediyor :) (En azından bana yardım etti *-*)
  6. Salturbone

    XBOX 360 almak mı iyi yoksa pc yi güçlendirmekmi

    look at it again :(
  7. Salturbone

    sosyal deney : ben gidersem?

    Hayirlisi be nuynuy. Furry neydi bu arada :S
  8. Salturbone

    XBOX 360 almak mı iyi yoksa pc yi güçlendirmekmi

    Degistirilen ekran kartina guc yetecek mi ? Tahminimce 320w guc kaynagi vardir arkadasin...
  9. Salturbone

    sosyal deney : ben gidersem?

    Bunlar hep nuynuy oyunlari :( hasta ettiniz beni :(
  10. Salturbone

    XBOX 360 almak mı iyi yoksa pc yi güçlendirmekmi

    2000 tl harcatacaksak 970 aldiralim :) o islemci ve ram en azindan 2-3 yil daha dayanir :) ( dayanir dediysem fiziksel omru degil :) )
  11. Salturbone

    XBOX 360 almak mı iyi yoksa pc yi güçlendirmekmi

    İşlemci ve ram gayet yeterli hocam ne yaptınız :) güçlü bir ekran kartı ve yüksek verimlilikli bir güç kaynağı ile saman altından su yürütürcesine...
  12. Salturbone

    14 Şubatta Yalnızmısınız? :)

    Sapız biz ağabey ya. Dur bir dakika. Kızlar sap. Ben cool'um B) Gelen teklifleri reddetmek gibisi yok B) (İlgi duymuyorum ağabey vurmayın :( )
  13. Salturbone

    XBOX 360 almak mı iyi yoksa pc yi güçlendirmekmi

    Tamam işlemci konusunda hiçbir sıkıntı yok :) ekran kartı ve güç kaynağı değişimi yapman yetecektir. Ancak yeni nesil oyunları (özellikle evolve) Açabileceğinin garantisini veremem xbox360 fiyatında bir kartın (veya işlemcinin (En azından bu işlemcinin.)).
  14. Salturbone

    XBOX 360 almak mı iyi yoksa pc yi güçlendirmekmi

    pc yi güçlendirmek daha iyi bir seçim olur şu anda. xbox 360 = min. 1000TL, nvidia 780 = 1000TL, eh biraz ekran kartından feragat edip güç kaynağı takarsın. İşlemcin iyi ise dert de etmezsin :)
  15. Salturbone

    Sistemim ve görüşleriniz

    Her şeyden önce, O nasıl bir monitör !!!
  16. Salturbone

    Pc Özellikleri (Neleri Kaldırır?)

    Ehehehe belki low ayarda 600p açar kim bilebilir :) (BF3)
  17. Salturbone

    [BASİT] Oyuncu Oyundan Çıktığında Koyduğu Bloklar Silinsin!

    Javada lag yapmaz kolay kolay. Skript ise hiç skript yazmasan bile lag yapar .-.
  18. Salturbone

    [BASİT] Oyuncu Oyundan Çıktığında Koyduğu Bloklar Silinsin!

    Bu yüzden sergun java öğrenmeli *-*
  19. Salturbone

    [BASİT] Oyuncu Oyundan Çıktığında Koyduğu Bloklar Silinsin!

    Adamson sörgün .-. Şu 2 tane ikinokta( : ) olayını anlatsana bana bir ara merak ettim .-.
  20. Salturbone

    YA BU SORUN NERDEN ÇIKTI ŞİMDİ

    Tamam bende çözüm kalmadı :(
  21. Salturbone

    YA BU SORUN NERDEN ÇIKTI ŞİMDİ

    Beta sürücü mü yükledin recommend mi ?
  22. Salturbone

    YA BU SORUN NERDEN ÇIKTI ŞİMDİ

    Catalyst Control Center'e girip oyunlar için "Varsayılan Ayarlar" tuşuna basar mısın aktif ise ?
  23. Salturbone

    YA BU SORUN NERDEN ÇIKTI ŞİMDİ

    Alakası yok. O ayarlar olmadan bile bu kadar kesik görüntüler ortaya çıkmaz. Minimap ?
  24. Salturbone

    YA BU SORUN NERDEN ÇIKTI ŞİMDİ

    Ekran kartının ayarları ile oynadın mı ? CCC'den ? (Catalyst Control Center)
  25. Salturbone

    Five Nights at Freddy's The Movie !

    oyunu Ubisoft Montreal yaptığı için %100 Bug bekleniyor...
Üst