Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Endercard kullanıyorum ve almak istiyorum şuanlık şu kazıkçı köylülerden azıcık emerald aldım
villager dolandırıcısımı diyosun ona asıl ben villager dolandırıcısıyım 1 dirt e 64 elmas aldım :D
evet ayrıldı tamamen diğer oyunlar alpha sürümünde kalmış daha minecraft V sürümlerine gelcek diğerleri daha alpha da şurdan okuyabilirsin tabi ingilizcen varsa google çeviri yapma anlamsız şeyler çeviriyo al link
https://minecraft.net/game
sana dememiştim lone ye demiştim hani smiley koymuş ya smiley dediğim bu burnunun ucunda! :olgun::olgun::olgun::olgun::olgun: smiley dediğim bu:olgun::olgun::olgun:
hem ben zaten kendim boss um eğer kodlama öğrenirsem mod yapçam modda boss ben olcam ve oyunda kendi silahlarım olcak sadece onlarla canım gitçek zar zor ölcem :D enderdragon gibi bi bölgede doğcam end den gidilcek :D
Siz de bize katılın!
392 bin üye ile şüphesiz Türkiye'nin en büyük oyuncu forumuyuz; foruma kaydolarak Minecraft, GTA, CS: GO, LoL, PUBG ve diğer tüm oyunlar hakkında soru sorabilir, bilgi alabilir ve paylaşım yapabilirsiniz. Kaydolmak için tıklayın.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.