Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    En işsiz resim/video'yu atın!

    Hangisi için şahit olduğumu öğrenebilir miyim ? :(
  2. Salturbone

    Spoiler Havuzu

    Değilsin... Değil mi ?
  3. Salturbone

    Spoiler Havuzu

    Ciddi misin o_O
  4. Salturbone

    Spoiler Havuzu

    -ANİME DAHİLDİR- Can you see it ?
  5. Salturbone

    HeksBol Partisi !

    Üzgünüm Doctor Who izliyorum :(
  6. Salturbone

    HeksBol Partisi !

    @Iskefiyeli18 yoh mu :(
  7. Salturbone

    2.GÜN : Aradabir'in Emekli Olması Şerefine Haxball Partisi

    Uzatmak istemiyorum. İsterseniz BEN OLMADAN kendi aranızda tartışın...
  8. Salturbone

    2.GÜN : Aradabir'in Emekli Olması Şerefine Haxball Partisi

    hayır kendimi spectate'e atacaktım...
  9. Salturbone

    2.GÜN : Aradabir'in Emekli Olması Şerefine Haxball Partisi

    Oyuna devam etmedik ki ? Uzatmayalım diyorum ya işte :( İllia ki özür istiyorlarsa kendileri isteyebilirlerdi bunu :(
  10. Salturbone

    2.GÜN : Aradabir'in Emekli Olması Şerefine Haxball Partisi

    Onunla kavgayı bitirmemiz pek uzun sürmüyordu ama .-. Ciddi anlamda şaka kaldıramam, ama şakayı kendim yapmaya çalışırken içine edip hedef ben olursam olay değişir (Gülmeye başlarım kısaca...)
  11. Salturbone

    2.GÜN : Aradabir'in Emekli Olması Şerefine Haxball Partisi

    Fazla uzatmasak :( (Çok komikti ama :()
  12. Salturbone

    2.GÜN : Aradabir'in Emekli Olması Şerefine Haxball Partisi

    Bunu söylemene gerek yoktu. Ben ve Sucuksuz iskefiyeliyi 9-10 yendik 1 defa da olsa...
  13. Salturbone

    2.GÜN : Aradabir'in Emekli Olması Şerefine Haxball Partisi

    Az önce kapadım .-. http://www.haxball.com/?roomid=-258e1a7cff8d701a88d0bdaaf5b5d881d63fd7aef038edcde2d9e14062171dff9&pass=1 3520 :(
  14. Salturbone

    2.GÜN : Aradabir'in Emekli Olması Şerefine Haxball Partisi

    Kapattın mı .-.http://www.haxball.com/?roomid=-29e542c733b05c2effdfe907d64566bed39471dc066601fa60cca23308af6d5fa&pass=1 3520 ŞİFRE .-. dolun .-.Doluşun didim gelen giden yoh .-.
  15. Salturbone

    2.GÜN : Aradabir'in Emekli Olması Şerefine Haxball Partisi

    Closed .-. Sunucu kapandı osn ın elektrikler kesildi .-.
  16. Salturbone

    Aradabir'in Emekli Olması Şerefine Haxball Partisi :)

    Niyazi hep benim oldugum takim kwzandi. a berbat oynarim .-.
  17. Salturbone

    Aradabir'in Emekli Olması Şerefine Haxball Partisi :)

    Ağh o eski günler. Dün gibi hatırlıyorum....
  18. Salturbone

    Wordpress'i de Buga Sokmayı Başardım! - Worpress beni sevmiyor

    Arkadaşı sabun yapın beyler .-.
  19. Salturbone

    Wordpress'i de Buga Sokmayı Başardım! - Worpress beni sevmiyor

    Türkçe ile ingilizceyi aynı anda katletmeye çalışıyordum :)
  20. Salturbone

    Bir ANNE ye YARDIM LÜTFEN windows 7 ve wındows xp ıle yerel ağda oynama

    İlginçtir nasıl oldu ise ben bağlanamıyorum :(
  21. Salturbone

    Bir ANNE ye YARDIM LÜTFEN windows 7 ve wındows xp ıle yerel ağda oynama

    Eğer elinizde bir LAN kablosu (Masaüstü bilgisayarınıza bağladığınız sarı kablo) daha var ise modem ile laptop arasında kablolu iletişim sağlar mısınız bu kablo ile ? LAN bağlantısı kablosuz olarak sağlanmıyor diye biliyorum...
  22. Salturbone

    Wordpress'i de Buga Sokmayı Başardım! - Worpress beni sevmiyor

    Anlayan söylesin because ben anlamadı .-.
Üst