Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    BurnerTroll'ü Değerlendirin Şeysi (Beta)

    Please touch like button :C Ne zaman korkunçlu karı resmi koydu o_O
  2. Salturbone

    BurnerTroll'ü Değerlendirin Şeysi (Beta)

    İkimizin de piskolojisini sen bozdun ! (Sonra @BurnerTroll tamir etti mişyın kompleytıd)
  3. Salturbone

    Bu Kim?

    Çıkmaz ayın son çarşambasını beklemem gerek :(
  4. Salturbone

    Bu Kim?

    Keşke bana da mesaj atsa :(
  5. Salturbone

    Bu Kim?

    Uha resmen asılmış :( Yane @Polkakorowakurwa female deseydi asılacakmış :(
  6. Salturbone

    Elveda Forum...

    Onu da 2. dönem düşünürüz :(
  7. Salturbone

    Elveda Forum...

    Benim bitti :(
  8. Salturbone

    Elveda Forum...

    Evet mi hayır mı anlaşılmıyor :(
  9. Salturbone

    Elveda Forum...

    Yok daha güzeli var; Çıkmaz ayın son çarşambası ? :(
  10. Salturbone

    Elveda Forum...

    Yaz tatili ? :(
  11. Salturbone

    Elveda Forum...

    Kesin bir zaman bekliyorum :( Sömestr uzak mı yeteri kadar :(
  12. Salturbone

    Elveda Forum...

  13. Salturbone

    Elveda Forum...

    Ne zaman döneceksin :( (Not: Son bayramda 504TL gazandım :( ama hepsini kardeşim harcadı kuruş kullanamadım :( )
  14. Salturbone

    Yapay dağ ?

    Bir kutu oluştur sonra dağ olacak şekilde tnt ile patlat garanti çözüm :)
  15. Salturbone

    Yapay dağ ?

    Minik dağcık değil minik yuvarlak oluşur :(
  16. Salturbone

    Basit ama işe yarar bir Redstone sistemi

    Benim anlattığım şekil çok daha fantastik :( kod yazmak zevklidir üşenme .-.
  17. Salturbone

    Basit ama işe yarar bir Redstone sistemi

    @Osndbk41 önce bir amaç ekleyeceksin. /scoreboard objectives add HayyattaKaldı dummy yaz öncelikle. sonra o sign veren komut bloğuna da /scoreboard players @p HayattaKaldı 1 yaz. Yanlış olursa ussage e bak. objective yerine HayattaKaldı, count yerine 1, player yerine de @p yaz :)
  18. Salturbone

    Minecraft'ta Hologramlar!

    Ya bir mobu görünmez yapıp isim verin alın size hologram yapmayın bunu ya :(
  19. Salturbone

    arkadaşımla aramızda geçen olay hala içimde kaldı evde sinirden kuduruyorum

    Cumartesi gece 11'de fen dersi. İnteresting !
  20. Salturbone

    hangi konsol

    İki konsolu da denedim aynı oyunu açtım (Pes 2012 açtı) grafikler daha iyiydi :( Elbet oyuna göre değişebilir ama denedim hani :( (Konsol sahibi değilim Net Kafe :( )
  21. Salturbone

    hangi konsol

    Neresiyle alakası yok :( fps oynayanların çoğu daha iyi kontrol sağladığı için x360 tercih ediyor -_-
  22. Salturbone

    Bilen var mı ?

    Nu o değel :(
  23. Salturbone

    Bilen var mı ?

    Nota bloğu ile super mario çalınıyor onu mu demek istiyorsun :(
  24. Salturbone

    Bilen var mı ?

    ResourcePack ile yapabilirsin. İstersen haritaya resourcePack ekleyebilirsin @ByEnderTR :(
  25. Salturbone

    Oyun Kesif | Far Cry 4 Geliyor Birazdan | Takipte Kalın !

    Oyun ubisoft'a geçtiği için oynamıyorum desem yalan olmaz :(
Üst