Bir teori ortaya atıyorum ve aşırı güzel kafayla yapılmıştır;
İnsanlar, aslında inanılmaz zeki ve üstün varlıklardır. Şu anda bulunduğumuz gezegenden çok uzak bir yerde yaşamaktadırlar. Ancak birkaç insan dünyasına ihanet edip düşman uzaylılar ile anlaşma yapıp insanlara yakalanmışlardır. Bu...