Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Aklımda Deli Sorula :/

    Anakart dili. Yaptığı tek şey şu. 1 = var, 0 = yok.
  2. Salturbone

    Aklımda Deli Sorula :/

    Java C dilinde, C Anakart dilinde kodlandı diye biliyorum. Anakart dili dediğimiz şey de 1 ve 0'lardan oluşan ikili sayı sistemi olsa gerek...
  3. Salturbone

    Nobel Forum Ödülleri | 2014 | Birinci Geleneksel !

    Cuknu herkes kendi arkadasina oy verirdi. Cidden hak edene degil.
  4. Salturbone

    Nobel Forum Ödülleri | 2014 | Birinci Geleneksel !

    2015 daha bitmedi ki :( Oyle olsaydi herkes en fazla 1 oy alirdi. Foruma uye olan herkes guncel olarak forumda dolasmiyor ki.
  5. Salturbone

    Nobel Forum Ödülleri | 2014 | Birinci Geleneksel !

    Benim favri uyelerim ? Oyle olsaydi tum anketi ekiptekiler ile doldururdum. Veya en iyi arkadaslarim olan ekiptekiler, alper ve deniz'i koyardim. Yapabildigim en tarafsizi bu. Abi 3 kisi siniri koymasaydim anime sevene ve yazilim dehasina seni ekleyecektim. Uzgunum :( :( (su anda agliyorum) bu...
  6. Salturbone

    Nobel Forum Ödülleri | 2014 | Birinci Geleneksel !

    Forumun Dahisi: @Yeselectro Forumun Minecraft Zekasi : @Ataberk1880 Forumun Yazilim dahisi : Yeniden yapilacak. Forumun anime sevdalisi: yeniden yapilacak Forumun en iyi youtube kanali sahibi : @AtomTR Forumun Cahili : @Collkinq12_ Forumun Fesadi : @Sergunkorowakurwa Yilin kup sanatcisi ...
  7. Salturbone

    Nobel Forum Ödülleri | 2014 | Birinci Geleneksel !

    Herhangi bir alanda secilseydim soyledigin dogru olabilirdi. Ancak fark ettiysen bana 1 oy var ^^ K013 cihazımdan gönderildi
  8. Salturbone

    Nobel Forum Ödülleri | 2014 | Birinci Geleneksel !

    Herkes işsiz ama 3 tane yer var :( Zaman doldu ! Her alanda en cok oyu alanlar en basarili olanlardir ! Tebrikler ! Odulleriniz en kisa zamanda size ulastirilacak...
  9. Salturbone

    Nobel Forum Ödülleri | 2014 | Birinci Geleneksel !

    Pek cok alnda calismam oldugu halde kendimi her dala aday gostermedim. Adaylarin yetersiz kaldigi (daha dogrusu aday sayisinin) ve benim de basarili oldugum alqnlara kendimi koydum. Son 1 dakika beyler !
  10. Salturbone

    Nobel Forum Ödülleri | 2014 | Birinci Geleneksel !

    Bu yil goremedin 2014 de neredeyse her alanda calismalarim var. Cogu konuda da sorunlarin cozulmesine yardim ettim -_-
  11. Salturbone

    Nobel Forum Ödülleri | 2014 | Birinci Geleneksel !

    Niyazİ abime verdigim cevaptaki gibi. Su anda gorevinin basinda olanlar sadece... neutronrasee i secmemin nedeni ise digerlerine kiyasla daha azimli calismasi. Uyarilarina baktigim insanlarin cogunda kendi verdigi uyarinin bulunmasi...
  12. Salturbone

    Nobel Forum Ödülleri | 2014 | Birinci Geleneksel !

    Nobel havasi olsun diye,her kural gecerli olmak zorunda degil. Bakiniz kisiler kendilerine oy verebilirler.
  13. Salturbone

    Nobel Forum Ödülleri | 2014 | Birinci Geleneksel !

    Schaffer da muhdeye soruyor arada (tanik oldum) ama muhdenin soru sordugunu hic gormed Gereksiz bir siralama :( Mumkun. 3-4 ayda 1 defa bir seyler yapinca tasarimci olunmuyor -_- Sizi bilmeyen var mi ? Ya da calismalarinizi gormeyenler ? 1 isim yazip ronin in tamamini temsil etmesini...
  14. Salturbone

    Vertical Redstone kurulumu

    Manuel kurulum yapmalisin. İsin zor yani. İnternette kucuk bir arastirma yap forge manuel setup diye. http://******/673885/http://files.minecraftforge.net/maven/net/minecraftforge/forge/1.4.7-6.6.2.534/forge-1.4.7-6.6.2.534-universal.zip Not:link bana ait degil. Oraya adf,ly (virgul yerine...
  15. Salturbone

    Nobel Forum Ödülleri | 2014 | Birinci Geleneksel !

    Kimse herkes olacak demedi -_-
  16. Salturbone

    Vertical Redstone kurulumu

    Forge mod loader yüklemek çok mu zor yani ? Hangi sürümünü yükledin modun ona göre linkini atayım forge'un ?
  17. Salturbone

    İlk Minecraft Cartoon Head(Karton Kafa) Çizimim - İlk deneme - PaulinhoOHD

    ps6 dan blur yap kenarlar biraz keskinleşsin. Bir de gölge ekle mişyın kopleytıd olur ^^ Onun dışında fikri beğendim :)
  18. Salturbone

    Nobel Forum Ödülleri | 2014 | Birinci Geleneksel !

    Seni de tanıyorum :S Niyazi abimi de tanıyorum :S Ancak Yılın en iyi Küp sanatçısı güzel olabilirdi :)
  19. Salturbone

    Nobel Forum Ödülleri | 2014 | Birinci Geleneksel !

    hiç post yazmayıp en çok uyarı veren moderatör .-. Uzun süredir tanımıyoruz sizi :( Muhde ise az spa botu yapmadı forum için :(
  20. Salturbone

    Nobel Forum Ödülleri | 2014 | Birinci Geleneksel !

    Hayır şu anda olanların ve yıl içinde başarısını devam ettirenlerin adını koydum. Yoksa seni koymaz mıyım ?
  21. Salturbone

    Nobel Forum Ödülleri | 2014 | Birinci Geleneksel !

    Merhaba, 1. Geleneksel Nobel Forum Ödülleri'ne hoşgeldiniz ! Ödül Dallarımız: Forumun Dahisi; @Yeselectro (3/10) (Nedeni: Zamanında hem minecraft hem de fen konularında foruma büyük katkılar sağlamıştır.) @KadirBerk (0/10) Forumun Minecraft Zekası; @Ataberk1880 (3/10) (Nedeni: Plugin dahisi ve...
  22. Salturbone

    Gift code kullanılmış

    Muhtemelen birçok insan aynı şeyi düşündü ve mojang sunucuları çöktü :S
  23. Salturbone

    Hoşgeldin 2015 !

    Espri yaptı*
Üst