Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
yap o zaman bak googleyi yarım sekme yap sonra resmimi masaüstü ne sürekle sonra avatarını değiştir :D
sarı bücür topluluğu :D@Todeskeks PC yi kapat uyu artık yarın okulun yokmu senin ?
dur sana güzel bi todeskeks yapçam indirme link vercem indircen avatarını onla değiştircenişte bu resmi şimdi indirelim:
hadi indir beniii!!! @Todeskeks
minecraft windows 8 de çalışır ama kasar bilgisayara bakmadımda gerçi :D bakmadan sölüyom :D ben windows 7 yim babamın ki windows 8 ona minecraft yükledim kastı özelliği az
asıl sen dikkat etmelisin daha banın yeni geçti sürekli banlanıyosun evet senin suçun bi yandan bi yandanda forumun suçu forum çok hassaz bi a*k dedinmi bitti anında banlanırsın
öyle bir şey olmicak ben sitelerde banlanmamak için elimden geleni yapıyom mesela birisi bana küfretti diyelim bende ona küfretmem rapor ederim çünkü banlanmamam gerek banlanırsam geçici süreliğine forumexe ye gitmem gerekir forumexe de kasıyo
işime yaramaz bana sert rock müziği gerek ve çok gerizakalı ve aptal özellikli bir program kullanıyorum movie maker le güzelleştiriyorum ve adını söleyince televizyonda google reklamı var diyelim çoçuk babasına gülerek "hayır baba! o sitede kötü amaçlı yazılım var!" babası "biliyorum oğlum...
arkadaşlar başlıktaki gibi dövüş müziği arıyom mutant creatures moduyla dövüş çekcemde nolur
kampanya : koyduğu müziği beğendiğim kişiye onun avatarı için haraketli skin koycam (elini şuraya buraya atmış) ama skinin ismini söylemeliler...
senden bişi olmaz ama ölünce belki sevilirsin ama bu 3 blok yüksekliğindeki bişiyi kim napsın neyse ben mutant creatures modda mutant dövüştürcem bay bay toprağam canım benem
hack kullanma hack pişmanlıktır
minecrafttürk ün gift code li yarışmalarına sürekli katıl ve kazanmaya çalış
sw lerde "abi kullanmadığın premium varsa verirmisin ? Allah rızası için" diye dilen
ev yapmakla uraşmam onun yerine gidip jungle ağacı varsa içine evimi yaparım bi yatak koyarım o kadar veya toprağa koyarım yada küçücük bişi yaparım yada köyde yaşarım :D
çıkmak için toprağı koy atla koy atla öyle çık bolca odun topla merdivenle tekrar in
devam et abi kaç devam gerekiyosa veririz biraz nether moblarındada bahset yahu!devam et abi kaç devam gerekiyosa veririz biraz nether moblarındada bahset yahu!
Siz de bize katılın!
392 bin üye ile şüphesiz Türkiye'nin en büyük oyuncu forumuyuz; foruma kaydolarak Minecraft, GTA, CS: GO, LoL, PUBG ve diğer tüm oyunlar hakkında soru sorabilir, bilgi alabilir ve paylaşım yapabilirsiniz. Kaydolmak için tıklayın.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.