Gerekli şeyleri sağlamıyor (En önemlisi de sprite üzerinde oyun içerisinde değişiklik.) Kodlayarak dahi olsa bir yere varamazsın. Çünkü görebileceğin en saçma dil olabilir belki "GML". Oyun içerisinde kendi reklamını yapıyor (gelir++) Ve fiyatı çok pahalı (Bkz. Game Maker Studio 989$)Tam fiyat...