Başka bir şey demedim ki zaten <_<Mantıkî olarak package altında package açılmaz. Dosya altında dosya açılır. Bu şekilde yanlış bilgi vermeyin lütfen. Ayrıca böyle bir şey için uğraşmaktansa navigator üzerinden new>file diyerek yeni bir dosya oluşturabiliriz. package'i kendisi oluşturuyor zaten.