Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    OYUN PC'ler hakkında.

    Olsa almam mı sanıyorsun pls :'(
  2. Salturbone

    Ekran çözünürlüğü düştü yardım edin :(

    Aygıt yöneticisi üzerinden manuel güncelleme ekranını açacaksın. Orada Microsoft seçeneğini seçeceksin..
  3. Salturbone

    OYUN PC'ler hakkında.

    para yok lo :'(
  4. Salturbone

    OYUN PC'ler hakkında.

    Oyunun yüklenme süresi falan umrumda değil. Elimdeki oyunlar hdd'e sığmıyor diye silmek zorunda kalıyorum 150GB HDD'im var :'/
  5. Salturbone

    OYUN PC'ler hakkında.

    FX X6 6300 işlemci R7 260X ekran kartı Corsair Vengeance 4GB cl9 Ram Everest Eagle Ec 337 400W kasa WD 1TB HDD MSI 760GM-P23(FX anakart) :'(
  6. Salturbone

    OYUN PC'ler hakkında.

    Doğru didin la. Ama son zamanlar kardeşim biraz fazla kızdırdı pederi :'( Hiç almayabilir de :'(
  7. Salturbone

    OYUN PC'ler hakkında.

    Alucum da peder diretiyor :'( oysa 10 gün öncesine kadar alıciz demişti :'(
  8. Salturbone

    OYUN PC'ler hakkında.

    r hd 3450 very low da açıyor pls :'(
  9. Salturbone

    OYUN PC'ler hakkında.

    o_O Sen 750ti gibi çalışıyor 480 deyince e haliyle benimki kadar kötü oluyor sanmıştım pls :'(
  10. Salturbone

    Ekran çözünürlüğü düştü yardım edin :(

    Anakarta 2 ekran kartı mı bağladın o_O Hayır hd series değil. Sürücü güncelleştirme kısmından (aygıt yöneticisi) microsoft'u seçeceksin...
  11. Salturbone

    OYUN PC'ler hakkında.

    bf3'ü en düşükte açar öyle diyim ben sana :P
  12. Salturbone

    Brivium - Modern Statistics 1.7.0 Xenforo 1.4.3 Türkçe Çeviri XML - Çeviren: sergun26

    Wowowowow havalııııı. Aferüm sörgün. Mişyın kompleytıd...
  13. Salturbone

    Ekran çözünürlüğü düştü yardım edin :(

    Yapacakların sırasıyla şöyle; -Ekran kartı sürücüsü olarak "microsoft"'u seç -Sürücü yükleme yöneticisinden yüklü tüm ekran sürücülerini kaldır (yani kaldır tuşuna basıp ilerle kaldır fln filan yapınca kaldırıyor(Microsoft'u silemez)) -Sürücüyü tekrar yükle (Sakın simge durumuna falan küçültme...
  14. Salturbone

    OYUN PC'ler hakkında.

    Çok kötü değil ama neyse :'( En azından benim radeon hd 3450 series ekran kartımdan daha eyi :'( Tabi bir bakıma isim de tatmin edebiliyor insanları :'(
  15. Salturbone

    Yeni kanal ismi önerisi

    Bana etiket yok mu ? yardım etmicem <_<
  16. Salturbone

    OYUN PC'ler hakkında.

    Neden performans istiyorsak amd ? Intel yetmiyor mu ? Pls açıklık kavuşması :'(
  17. Salturbone

    Fifa 15 oyun hataları :D

    Where is this penis ! Where is this penis !
  18. Salturbone

    Eclipse | Uyarı Alıyorum Nasıl Düzeltebilirim ?

    Sanırım direk plugin yazmaya girişmişsin :'( Önce java öğrenmeye bak :'(
  19. Salturbone

    Eclipse | Uyarı Alıyorum Nasıl Düzeltebilirim ?

    Kırmızı ampul veyahut kırmızı yuvarlak üzerinde X işareti olmadığı sürece hiçbir sorun çıkarmaz merak etme ^^
  20. Salturbone

    Bir Derece Olsaydiniz Nerede Olurdunuz?

    Buzdolabunun üstüne baktun mu canum :'(
  21. Salturbone

    Bir Derece Olsaydiniz Nerede Olurdunuz?

    Benim de dikkat çekmek istediğim şey şu. İstediği kadar orada 39 yazsın. ya 39.00.....1 idir, ya da 38.9999... idir.
  22. Salturbone

    Vlog için sorularınızı almak istiyorum.

    Video 100 Like 1000 İzlenme alır ama :P
  23. Salturbone

    Bir Derece Olsaydiniz Nerede Olurdunuz?

    38.9 hiçbir şey kesün değeldür canum :'(
  24. Salturbone

    Vlog için sorularınızı almak istiyorum.

    Vlog üzerinde eğer dediğimiz şeyleri yapacaksan (Orkun ışıtmak style); 10 acı biber yeyip video çekmeye çalış (Arada bir şey yemeden). Sakızını ayağının altına koy ve ez, sonra tekrar çiğne. Tek elin ile 10 şınav çek.
Üst