Yapacakların sırasıyla şöyle;
-Ekran kartı sürücüsü olarak "microsoft"'u seç
-Sürücü yükleme yöneticisinden yüklü tüm ekran sürücülerini kaldır (yani kaldır tuşuna basıp ilerle kaldır fln filan yapınca kaldırıyor(Microsoft'u silemez))
-Sürücüyü tekrar yükle (Sakın simge durumuna falan küçültme...