Bilmemek de ayıp değil öğrenmemek de, ayıp olan bilmediğin bir konu hakkında yanlış yorumlar yapmaktır...
(İmzamdan alıntıdır)
Biri sana "java biliyor musun ?" diye sorduğunda "Bilmiyorum" dediğinde ayıp olmaz ama değil mi ? Çünkü herkesin bilmesi şart değildir bu bilgiyi...
Şimdi imzamda da...