Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Forumun Havasını Özlemişin Be :)

    Ben seni hatırlıyorum abi ^_^ Bi ara bi konuma yorum yapmıştın (ki tek yorum yapan da sendin orası ayrı konu) Neyse tekrar hoşgeldin ^^
  2. Salturbone

    bir itemin yapılmasını kayıt eden mod

    Öyle bir mod yok diyorum anlamıyor musun :'( Redpower içindeki bir özellik bu senin anlattığın. İnanmıyorsan izle bak; 13:15 İtibariyle izle :'(
  3. Salturbone

    Bilgilendirme Moderatör Olmak İsteyenler - Rehber

    Zaten bu konuya dikkat ederek demiştim :'( Sunucu yönetimi bölümünde faydalı mesajlarım var :'( Konu dışı bölümü ise en çok konu açtığım bölüm sanırım :'(
  4. Salturbone

    bir itemin yapılmasını kayıt eden mod

    Öyle mod yok :'( Red power yükleyeceksin :'(
  5. Salturbone

    bir itemin yapılmasını kayıt eden mod

    Evet ama dikkatli incelersen bu modun içinde var o özellik canum :'(
  6. Salturbone

    bir itemin yapılmasını kayıt eden mod

    RedPower idi sanırım :'(
  7. Salturbone

    Bilgilendirme Moderatör Olmak İsteyenler - Rehber

    Hmm. Acaba Sunucu yönetimi veyahut diğer forumlar için başvuru yapsam kabul olur mu ? :ha: (Vırmayın bir şey istemiyrum :'()
  8. Salturbone

    Eclipse | Package altına package oluşturamıyorum

    Package içinde package olusturamazsin. Package lerde bulubulunan noktalar dizin olarak gösterilir. Ornegin ali/dosyalar/oyunlar dizinine gitmek istiyorsun. Javada bu ali.dosyalar.oyunlar diye geçer. Alt bir klasör oluşturmak için ali.dosyalar.oyunlar.dosyaadi seklinde yapmak gerekir.PC Ye...
  9. Salturbone

    Steam Sonbahar İndirimleri

    Epic Fail :S
  10. Salturbone

    Gta V açarmı ?

    Su soğutma diye bir şey var arkadaşım ^_^ Göz ile alakası yok. Hızlı değişimler gözleri bozmaz ancak bilinçaltına işlenir. Ayrıca pek sözlükçülük diyemeyiz. RockstarGames'in son oyunlarında optimizasyon sorunları çok yaşandı. Hatta GTA 4'te önünde istediği kadar sis olsun, ekran kartı onu render...
  11. Salturbone

    Gta V açarmı ?

    30 fps'e kadar oyunlar ksamaz cnm. 120 fps'den 10-20 fps düşecekse o daha çok dayanır. Ama şu anda hiçbir bilgisayar GTA V 35 FPS yukarı açamaz zaten.Mutlaka optimizasyon sorunları olacaktır ,ki bu da fps'nin stabil olmaması anlamına gelir. sürekli 15-35 arası gelip gider ve ani donmalar yaşanır :'(
  12. Salturbone

    Masaüstünüzü Gösterin

    Wowowowo mümkündür o_O
  13. Salturbone

    Masaüstünüzü Gösterin

    Diyor ki. Windows'ta öyle bir özellik yok. Arkaplan için o kutucukları siz oluşturacaksınız (arkaplan resmi üzerinde) sonra logoları onun üzerine yerleştireceksiniz... Anlamış mıyım memur bey :'(
  14. Salturbone

    Masaüstünüzü Gösterin

    Alun canlarum :'(
  15. Salturbone

    Steam Sonbahar İndirimleri

    GeForce 740 var. Yani low ayarda 20-30 fps alır :'(
  16. Salturbone

    Ödev :S [Sosyal Bilgiler]

    Hakaret nerede onu anlamadum :'(
  17. Salturbone

    Ödev :S [Sosyal Bilgiler]

    Demek ki sosyal öğretmeni gaddar ama sevecen .-.
  18. Salturbone

    Ödev :S [Sosyal Bilgiler]

    Bir sosyalci yapıyor zaten bunu. Diğerleri dediğin gibi .-.
  19. Salturbone

    Ödev :S [Sosyal Bilgiler]

    Bizim sosyalciyi ne sanıyorsun sen :'( 11 yıl trakyada eğitim görevi yapmış .-. 1 ödev yapmadık, 2 sayfa daha gerisinden 3 defa .-. 3 kere tekrar edersen disiplin o_O (Bu bize acıdığı hali. Bizimle yaşıt bir oğlu var .-. Arada geliyor o da bizim okula .-.)
  20. Salturbone

    Ödev :S [Sosyal Bilgiler]

    7. Sınıf .-. Beni Lise 1'e almaları lazımdı. Akıl ile 1 sınıf, yaş ile 1 sınıf .-.
  21. Salturbone

    Ödev :S [Sosyal Bilgiler]

    Ama şimdi bitirirsem sonradan aklıma bitirmediğim bir ödev geldiğinde yapması daha kolay olur. zahmetsüz olur :'(
  22. Salturbone

    Ödev :S [Sosyal Bilgiler]

    Hafta sonunu rahat geçirmek dileği ile :'(
  23. Salturbone

    herkes Steam Library'sini göstersin!

    Ünternette Gabe Newell yazuyur ama .-.
  24. Salturbone

    herkes Steam Library'sini göstersin!

    Yanluş mu yazdum :'(
  25. Salturbone

    herkes Steam Library'sini göstersin!

    Gabe Newell .-.
Üst