Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Böyle bir durumda windows 8 kur denmesi gayet doğal bir durum. Çünkü windows 7 ve öncesinde açılmayan uygulamalar için uyumluluk ayarı yapılmış olmakta windows 8'de. Ancak kurup kurmamak senin tercihin. Ve doğru yazdın merak etme :P
Yaşamamanın amacı Ölmektir. İbadet'in amacı Allah(Eğer bizim haberimiz olmadığı halde başka bir dine mensup olan var ise Tanrı)'ın(nın) sevgisini kazanmaktır. Olabilir. Bir fikrim yok. Kim demiş o_O
C
Şöyle yapacaksın; 156'yı ara. Babanın sigara tiryakisi olduğunu, bunun kendisinde kafa yaptığını ve sizi dövdüğünü anlat. bacaklarını falan bir yerlere vurup morart. mutlaka bıraktıracaklardır :P
öncelikle. destroy sistemi ile neden clock(diğer anlam ; flip-flop) yapıyorsun ? replace ile lag oranını en aza düşürebiliriz :p Ayrıca Tile verisi dışında herhangi bir veriye ihtiyacı da yok bu sistemin :p
ya da görünmez zombinin kafasına yerleştirebiliriz :P
Xp kuracaksan eğer bilgisayarın eski değil ise bir sorun yaratmaz ancak sp2 kurmak her zaman daha yararlı ;) windows 7'de ise aero(sanırım böyle yazılıyordu) tema yüzünden düşündüğümüzden daha fazla ram kullanımı söz konusuydu. windows 8 in sistemine faydaları ise şöyle;
Metro arayüzü sayesinde...
Hareket eden adam olduğu için :P
Teknik olarak boğazımızdan bir besin girdiğinde ya da vücudumuza besin enjekte edildiğinde oruç bozulur. Yani bir şey olmaz ^_^
Siz de bize katılın!
392 bin üye ile şüphesiz Türkiye'nin en büyük oyuncu forumuyuz; foruma kaydolarak Minecraft, GTA, CS: GO, LoL, PUBG ve diğer tüm oyunlar hakkında soru sorabilir, bilgi alabilir ve paylaşım yapabilirsiniz. Kaydolmak için tıklayın.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.