Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    İbretlik Sorular

    Peki bay çok bilmiş(ya da her ne ise). o atomdan başka bir şey yok ise o nasıl oluştu ? :P Allah'ın takdiri
  2. Salturbone

    Windows'un Tasarımı Hakkında Düşünceleriniz

    O kendi mesajın olabilir mi acaba ?
  3. Salturbone

    İbretlik Sorular

    Biliniyor olsaydı şimdiye dek biliyor olurdun...
  4. Salturbone

    Windows'un Tasarımı Hakkında Düşünceleriniz

    Böyle bir durumda windows 8 kur denmesi gayet doğal bir durum. Çünkü windows 7 ve öncesinde açılmayan uygulamalar için uyumluluk ayarı yapılmış olmakta windows 8'de. Ancak kurup kurmamak senin tercihin. Ve doğru yazdın merak etme :P
  5. Salturbone

    FORUMDA İLK - Kendi Kararlarını Kendin Verdiğin Hikaye - Herobrine,Steve ve Alex

    Ne anladık ? İlerleyişini kendimiz belirlediğimiz hikayeler bile mutlu son ile bitiyor :(
  6. Salturbone

    İbretlik Sorular

    Yaşamamanın amacı Ölmektir. İbadet'in amacı Allah(Eğer bizim haberimiz olmadığı halde başka bir dine mensup olan var ise Tanrı)'ın(nın) sevgisini kazanmaktır. Olabilir. Bir fikrim yok. Kim demiş o_O C
  7. Salturbone

    Windows'un Tasarımı Hakkında Düşünceleriniz

    Biz sana sunucu açacaksan kur demiyoruz. Bir dakika. Kim sana windows 8 kur dedi o_O
  8. Salturbone

    Windows'un Tasarımı Hakkında Düşünceleriniz

    fx 6300 işlemci al o zaman. i7 3770'dan pek farkı yok ;) (Sanırım :S)
  9. Salturbone

    sigara

    Şöyle yapacaksın; 156'yı ara. Babanın sigara tiryakisi olduğunu, bunun kendisinde kafa yaptığını ve sizi dövdüğünü anlat. bacaklarını falan bir yerlere vurup morart. mutlaka bıraktıracaklardır :P
  10. Salturbone

    İbretlik Sorular

    X^2.y^2=Z^2 :p
  11. Salturbone

    İbretlik Sorular

    En yakın olan taraftan ;)
  12. Salturbone

    İbretlik Sorular

    YÜZÜNÜ kıbleye dönmengerek ;) ÖLMEK/YOK OLMAK Yoğun bir atom tanesi patladı.
  13. Salturbone

    Windows'un Tasarımı Hakkında Düşünceleriniz

    Lanet olsun xp çok berbat ! Bu arada performansı eleştirmiş dediğimi de ben hatırlamıyorum o_O
  14. Salturbone

    Hem Görünür Hemde İçinden Geçilir Blok Nasıl Yapılır?

    minecartRideable üzerine görünmez ve aynı zamanda küçük bir blok koymamızı sağlıyor.
  15. Salturbone

    Hem Görünür Hemde İçinden Geçilir Blok Nasıl Yapılır?

    Display offset ile çok kolay şekilde yapılabilir bi kerem :P
  16. Salturbone

    Windows'un Tasarımı Hakkında Düşünceleriniz

    hayır sistemler kaldıramayacak kadar kötüydü :p Gerçi sp2 ile bayağı bi giderildi bu sorun ama neyse :D
  17. Salturbone

    Hem Görünür Hemde İçinden Geçilir Blok Nasıl Yapılır?

    Bak bu fikir güzel. @furkan3000 sen anlatır mısın ben ödevleri hallediyim :P
  18. Salturbone

    Windows'un Tasarımı Hakkında Düşünceleriniz

    sorun yok ;) Herkese tavsiyem Windows 8.1.1 Pro kurmalarıdır ;)
  19. Salturbone

    Hem Görünür Hemde İçinden Geçilir Blok Nasıl Yapılır?

    Minecraftta fizik çok farklı. istersen düşen kumu yukarıya doğru bile düşürebilirsin :P
  20. Salturbone

    Windows'un Tasarımı Hakkında Düşünceleriniz

    Biteli çok oldu hatırlatayım ;)
  21. Salturbone

    Hem Görünür Hemde İçinden Geçilir Blok Nasıl Yapılır?

    öncelikle. destroy sistemi ile neden clock(diğer anlam ; flip-flop) yapıyorsun ? replace ile lag oranını en aza düşürebiliriz :p Ayrıca Tile verisi dışında herhangi bir veriye ihtiyacı da yok bu sistemin :p ya da görünmez zombinin kafasına yerleştirebiliriz :P
  22. Salturbone

    Windows'un Tasarımı Hakkında Düşünceleriniz

    Az önce görsellikte yoğunlaşılmış dedin eeE ?
  23. Salturbone

    Windows'un Tasarımı Hakkında Düşünceleriniz

    Xp kuracaksan eğer bilgisayarın eski değil ise bir sorun yaratmaz ancak sp2 kurmak her zaman daha yararlı ;) windows 7'de ise aero(sanırım böyle yazılıyordu) tema yüzünden düşündüğümüzden daha fazla ram kullanımı söz konusuydu. windows 8 in sistemine faydaları ise şöyle; Metro arayüzü sayesinde...
  24. Salturbone

    İbretlik Sorular

    Hareket eden adam olduğu için :P Teknik olarak boğazımızdan bir besin girdiğinde ya da vücudumuza besin enjekte edildiğinde oruç bozulur. Yani bir şey olmaz ^_^
Üst