Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Neden Unity Kullanmalı/Kullanmamalı ? [Rehber]

    Öğretmenine bunu yaparsan okuldan uzaklaştırılırsın <_<
  2. Salturbone

    Neden Unity Kullanmalı/Kullanmamalı ? [Rehber]

    Moderatörler gelmeden !Unreal Engine kullanmayı biliyor musun ? Ya da link bulabilir misin ? Ben bulamadım da :(
  3. Salturbone

    Neden Unity Kullanmalı/Kullanmamalı ? [Rehber]

    Buna hiç gerek yoktu :(
  4. Salturbone

    Akşam akşam Muhabbet(ayran içip gelmeyelim)

    Süt ürünlerinin hepsini türkler buldu√
  5. Salturbone

    Firefoxda foruma özel kendi arkaplanınız

    Chrome için pls :(
  6. Salturbone

    Firefoxda foruma özel kendi arkaplanınız

    ingilizcem kötüdür (Bkz. 7. sınıfta ingilizce..) Hayır benzemiyr :(
  7. Salturbone

    Firefoxda foruma özel kendi arkaplanınız

    Chrome için olanı yoh mudur :(
  8. Salturbone

    Akşam akşam Muhabbet(ayran içip gelmeyelim)

    Gözüme çok hoş geldi ben de kullanıcam :P
  9. Salturbone

    Akşam akşam Muhabbet(ayran içip gelmeyelim)

    Evet :aşık:Bu arada o programın adı nedir ?
  10. Salturbone

    Akşam akşam Muhabbet(ayran içip gelmeyelim)

    La konsola bari bi Kadir kelimesi sıkıştır da sevaba gir :( Kadir mübarek bir kelimedir :(
  11. Salturbone

    Akşam akşam Muhabbet(ayran içip gelmeyelim)

    Güncellemenin Adı KB olsun :P
  12. Salturbone

    Neden Unity Kullanmalı/Kullanmamalı ? [Rehber]

    işalah gizel bi oyun yaparık bizim ekiple :P
  13. Salturbone

    Akşam akşam Muhabbet(ayran içip gelmeyelim)

    O zaman KadirOsu! Yap :P Hem osu ya hem de kadir operating system'i şeklinde gönderme vardır :P
  14. Salturbone

    Neden Unity Kullanmalı/Kullanmamalı ? [Rehber]

    @AlichosTR , peki unity'nin suncusunu heçkleyip bedavaya getirirsem problem olur mu ?
  15. Salturbone

    Akşam akşam Muhabbet(ayran içip gelmeyelim)

    Şeytanın meyvesi o_O Gomu Gomu !
  16. Salturbone

    Akşam akşam Muhabbet(ayran içip gelmeyelim)

    ayran içtim geldim ve kural ihlaline tanık oldum o_O
  17. Salturbone

    Neden Unity Kullanmalı/Kullanmamalı ? [Rehber]

    13 yapalım müslümanlar şenlensin :P
  18. Salturbone

    Neden Unity Kullanmalı/Kullanmamalı ? [Rehber]

    Çok yanlış gelmişin :( 149 milyon kilometre
  19. Salturbone

    Neden Unity Kullanmalı/Kullanmamalı ? [Rehber]

    Zaten yan bakıyordum :p
  20. Salturbone

    Neden Unity Kullanmalı/Kullanmamalı ? [Rehber]

    no bc-vc daha çok para getiriyor. Bizim takım acaba neler yapar da çok satar :p (Yaptığı her şey :P)
  21. Salturbone

    hev suit yapıyorum :D

    Daha göğsünü yapıyor yavrucak..
  22. Salturbone

    Neden Unity Kullanmalı/Kullanmamalı ? [Rehber]

    satarsan niye olmasın ?
  23. Salturbone

    Neden Unity Kullanmalı/Kullanmamalı ? [Rehber]

    Eğer sürekli sende kalmasını istiyorsan $1.500 ödemen gerekiyor :(
  24. Salturbone

    Neden Unity Kullanmalı/Kullanmamalı ? [Rehber]

    Bu arada unity için aylık fiyat ödenmesi gerekiyor. Yani almamak en iyisi...
Üst