Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Nintendo 3DS ?

    Bu ne oyun mu konsol mu ? alayım mı deyince oyun alacağını düşündüm de o_O
  2. Salturbone

    Oyun Yapıyoruz; The Blood !

    Neden ?
  3. Salturbone

    Minecraft Ve Cs GO Çekilişi

    Ben şoh kazandım sıhıntı yohdur ehe :D @BONANZA hazır ucuzlamışken L4D2 alıp da çekilişini yapsan ?
  4. Salturbone

    Beleş Steam Oyunları :P

    Hayır. GrabTheGames'de ayrıntılı şekilde mevcut aslında ehe :D
  5. Salturbone

    Bir Ekip ! [The Blood]

    Ekipte olman gerek -_-
  6. Salturbone

    Bir Ekip ! [The Blood]

    Tamam ekliyorum ^_^ Düşündüğüm easter egg leri söyliyim mi sana o_O Hayır -_-
  7. Salturbone

    Bir Ekip ! [The Blood]

    Wattpad ne o_O Hangisi o_O
  8. Salturbone

    Bir Ekip ! [The Blood]

    Elbette koyabilir ^_^ Kişilere/oyunlara/gerçekte yaşanmış olaylara gönderme yapabilir. Hatta istersen ekibe alındıktan sonra planladığım iki easter egg'i seninle paylaşabilirim ^_^ Where is the working ?
  9. Salturbone

    Bir Ekip ! [The Blood]

    Hayalperestler hikayeyi yazacak arkadaşa hikayeyi uzatması ve derinleştirmesi için fikirler verecek. Hikaye ise hikayeyi istediği gibi yönetebilecek (sonu ve belirli yerleri benim istediğim şekilde olmak sureti ile, oralara easter egg koyacağım da eheheh :D)
  10. Salturbone

    Bir Ekip ! [The Blood]

    Var ya devamını okumak isterdim. Yanlız şuna karar ver; Hikaye mi ? Hayalperest mi ?
  11. Salturbone

    Beleş Steam Oyunları :P

    Indie bunlar (İndi diye okunuyor ^_^) https://www.indiegala.com/extra https://www.indiegala.com/realms Bu 2 linkte 2 ayrı oyun bulunmakta. Yapmanız gerekenler ise basit; İndieGala steam grubuna katılacaksınız. Kutuya E-posta adresinizi yazacaksınız. Altaki güvenlik kodunu girip submit'e...
  12. Salturbone

    Nosferatu: Wrath Of Malachi key alma

    1TB HDD alınca hepsini yükleyeceğim merak etme sen ihihi :D Ben mi o_O
  13. Salturbone

    Nosferatu: Wrath Of Malachi key alma

    Evet sıkı takipçinim adamım ehe :D
  14. Salturbone

    Bir Ekip ! [The Blood]

    Ben ise hala @BurnerTroll u bekliyorum -_-
  15. Salturbone

    Bir Ekip ! [The Blood]

    O anki durumumu ifade etme amaçlı koyuyorum onları -_-
  16. Salturbone

    Çektiğim Güzel Fotoğraflar :(

    Tabii pixeller daha sık olunca öyle oluyor ehehe :D
  17. Salturbone

    Çektiğim Güzel Fotoğraflar :(

    Çok kötü. Geçen bir arkadaş erik resmi çekmişti daha güzeldi ^_^
  18. Salturbone

    Bir Ekip ! [The Blood]

    Where is the hava ? Hangi işaret ?
Üst