Ezber sistemine karşıyım. Çağrışımlar ile daha kolay ilerleyebilirsin. Ve konu anlatımlarını kitap okur gibi okuma misal;
a=b gibi bir yazı okudun. Kafandan "a eşittir b imiş" diyerek kendine çağrışım yaptıracak yollar bulabilirsin ve daha kolay çalışırsın...