Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Uhoh it looks like ile başlayan hata lütfen yardım edin

    Neden alıntı yaptın şimdi o_O
  2. Salturbone

    Büyük oyun indirimleri ve bunlardan yararlanmak isteyen Kırmızı !

    Monochroma'yı al :( Keşke para yükletebilsem de alsam bu oyunu :(
  3. Salturbone

    [İSTEK] Yardımınız Lazım Vanillada Authme benzeri ?

    Benim aklımda şöyle bir şey vardı: Kitaba "/login <sifre>" şeklinde yazdırmak, şifreleri önceden belirlemek...
  4. Salturbone

    [İSTEK] Yardımınız Lazım Vanillada Authme benzeri ?

    Yapılamayacak bir şey olmadığı için buna ego diyemeyiz <_<
  5. Salturbone

    Skype Açılmama sorunu

    Orası doğru olabilir belki. Hiç oyun açamadım 8.1 Prewie de. Minecraft ve steam oyunlarıdnan başka oynayacak oyunum yoktu :(
  6. Salturbone

    Skype Açılmama sorunu

    Ya işletim sistemi prewiev oyun açtığına şaşırıyorum ben o_O
  7. Salturbone

    Bukkit Servere Ram Veremiyorum Yardım Edin !

    2048M yerine 2G yazıp da dener misin ?
  8. Salturbone

    Uhoh it looks like ile başlayan hata lütfen yardım edin

    Aygıt Yöneticisi>Görüntü bağdaştırıcıları içinde bulunan Intel XXX (X'ler değişkendir) girdisine sağ tıklayıp sürücü yazılımını güncelleştir de. "Sürücü Yazılımı için Bilgisayarımı tara(Alttaki seçenek)" seçeneğini seç. Bilgisayarımdaki aygıt sürücüleri listesinden seçmeme izin ver de. Microsoft...
  9. Salturbone

    Uhoh it looks like ile başlayan hata lütfen yardım edin

    Ekran sürücünü microsoft olarak ayarla ve ekran kartı sürücünü silip baştan yükle. Ben öyle yaptım takır takır açılıyor artık ^_^
  10. Salturbone

    Uhoh it looks like ile başlayan hata lütfen yardım edin

    AMD olsa çok kolay yardım ederdim de o beni biraz aşar :P
  11. Salturbone

    Uhoh it looks like ile başlayan hata lütfen yardım edin

    Üretici Firma ??? Nvidia ? AMD ?
  12. Salturbone

    Minecraft Elime Enchantlı Bir Item Alınca Oyun 15 fps düşüyor.

    ekran kartını güncelle başka çözüm yok benden :/
  13. Salturbone

    Minecraft Elime Enchantlı Bir Item Alınca Oyun 15 fps düşüyor.

    Mor ışıkımsı efektten dolayıdır o. V-sync yi kapat ve ayarları biraz düşür ;)
  14. Salturbone

    Uhoh it looks like ile başlayan hata lütfen yardım edin

    Güncellendiğinden emin misin ? Ekran karının markası nedir ?
  15. Salturbone

    Bir Ekip ! [The Blood]

    İşte bu yüzden olmaz -_- Sanırım yanlış konuya daldın ^_^ Ekip arkadaşların seni kabul ettiler ^_^
  16. Salturbone

    Skype Açılmama sorunu

    Windows 10 kullanıyorsun ve problem yok ? Prewiev değil miydi o nasıl problem olmaz o_O
  17. Salturbone

    Chypie plan+kale

    Çizimimin ne kadar kötü olduğunu bilemezsin :(
  18. Salturbone

    Chypie plan+kale

    Hayır atmış olmak için geri dönüşüm kutusundan da silmen gerek. Arkadaş sadece yırtmayı anlatmış :P
  19. Salturbone

    Ben Kimim - BurnerTroll

    Ben de öyleyim. Sınıf arkadaşlarımdan bıktım foruma gireceğim diye mutlu oluyorum artık ^_^
  20. Salturbone

    Ben Kimim - BurnerTroll

    Sorunların var mı ? (Bak ben sordum işte ^_^)
  21. Salturbone

    Chypie plan+kale

    Resim ile yaptığın arasında çok bir orantı göremesem de güzel ^_^
  22. Salturbone

    Bir Ekip ! [The Blood]

    Beğendim. Ama bir konuşma açmam lazım artık kendileri ile çalışmalarını istedikleri kişileri kendilerinin yardımıyla seçmeliyim :(
  23. Salturbone

    Oyun Yapıyoruz; The Blood !

    Yok ya daha devamını yaptım da yüklemeye üşeniyorum...
Üst