Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Craftoloji için tanıtım animasyonum.

    çok bile iyi bende 5 saatte iniyor ... ._.
  2. Salturbone

    yardım!!

    Gelen kutuna yolladım ?
  3. Salturbone

    Craftoloji için tanıtım animasyonum.

    güzel olmuş ama daha iyileri yapılabilirken neden mine imator ?
  4. Salturbone

    -Britanya Tatili-

    Çok şanslısın haaa :D Benimde avustralya`da var ama ben gidemiyorum malesef :'(
  5. Salturbone

    -Britanya Tatili-

    Manchester City Kulüp binasının önünde fotoğraf çekilip paylaş merak ettim :D ._.
  6. Salturbone

    Komut Bloğu ile Herobrine !

    Markus Persson Hiç eklenmediğini iddia ediyor ?
  7. Salturbone

    yardım!!

    arkadaşım iyi bir photoshop kullanıcısıyım özel mesajdan yardım edeceğim sana.
  8. Salturbone

    Komut Bloğu ile Herobrine !

    Ben başka birşeyler yaptım. Anlayamazsın... ._.
  9. Salturbone

    CRACKLİ TECHNİCLAUNCHER HATASI (LÜTFEN YARDIM)

    bu videodakileri yap... ._.
  10. Salturbone

    -Nasıl İşlediğini Bilmediğiniz Şeyleri Sorun, Cevaplayayım-

    @OyuncuLimon Neden öğrenciler ilköğretimin besinci sınıfına kadar öğretmene "öğretmenim" diye seslenirken altıncı sınıfta bir anda "hocam" diye seslenmeye başlarlar? Ergenlik evresi. Kendilerini bir şey zannediyorlar :D ._.
  11. Salturbone

    Pazar

    ya arkadaşım wgleri buna göre yap diyorum. Arsa alır gibi market alcaklar... herşeyi anlatılıyor. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._...
  12. Salturbone

    Pazar

    ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._...
  13. Salturbone

    -Nasıl İşlediğini Bilmediğiniz Şeyleri Sorun, Cevaplayayım-

    @mehmoking Eğer bugün Hava Sıcaklığı 0 derece ise ve yarın iki kat daha soğuk olacaksa, yarın hava kaç derece olacaktır? bu soruna cevap vereceğim. Aslında hava sıcaklığı 0 dereceyken 0.(bilmemne) kadar sıcaklıktadır.(fahrenayt dı galiba :D) yani sıcaklığın 2 katı soğuk olması = 0.bilmemne/2...
  14. Salturbone

    Pazar

    internete nasıl arsa yapılır yaz herşeyi öğrenebilirsin... ._.
  15. Salturbone

    Pazar

    işte anlattım. (SimpleRegionMarket Yükledin mi ?) Baştan anlatayım. Öncelikle //wand alarak bi alanı seç, sonra o alana şu komutu yaz (<alanadı> kısmı değişkendir) /rg define <alanadı> ardından internete arsa nasıl yapılır diye arattır ve ordaki /rg flag <alanadı> <flag> komutlarını uygula ve...
  16. Salturbone

    Allah Aşkına Bir Yardım !!!!!!!!

    Ekran kartını güncelle bende oldu. Güncelleyemediysen bana ekran kartını ve sürümünü söyle ben sana linkini atarım.
  17. Salturbone

    Pazar

    bi alanı worldedit ile seçip world guard ile isim ver. "Arsa nasıl yapılır?" videolarındaki flagları uygula ve herhangi biryere bir tabela koy ve şöyle yaz. 1. satır : [SELL] 2. satır : <WGadı(Yukarda isim ver dediğim yer.)> 3. satır : <Fiyat>
  18. Salturbone

    >>İSTEK MAP<<

    evet aynen öyle :D... ama böyle basit spawnlar çok kabul ediliyorsa çok yapardım . ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._...
  19. Salturbone

    >>İSTEK MAP<<

    diyorum yapamam diye üsteliyor. Nabayım :( ._.
  20. Salturbone

    >>İSTEK MAP<<

    Var ama ücretsiz yapmaz. cemmiman
  21. Salturbone

    >>İSTEK MAP<<

    Çok meşgulüm... ._. Foruma girdiğime şükrediyorum yani... ._.
  22. Salturbone

    >>İSTEK MAP<<

    Şu zamanlar çok meşgulüm... ._.
  23. Salturbone

    >>İSTEK MAP<<

    Ama yapmam onunla vakit harcayacağıma daha iyisini yaparım... ._.
  24. Salturbone

    >>İSTEK MAP<<

    Acayip kolay WE ile 30 dk mı alır. ._.
Üst