Neler Yeni

destek

  1. E

    Yardım Skyblock Sunucumda LEVELim Azalıyor

    Merhaba arkadaşlar bir kaç arkadaşımla beraber oynamak için bir sunucu açtım ama her öldüğümde adamın leveli azalıyor ve ölünce itemler gidiyor ne yapabilirim yardım
  2. ZeyNNx

    Yardım IridiumSkyblock, Ada seviyesi 0,00 olarak gözüküyor.

    Merhabalar sevgili arkadaşlar, bir farklılık olması için IridiumSkyblock pluginini kullanıyorum. ASkyblock plugininde Minecraft'daki sohbet kısmında tagın hemen solunda 0 olarak yazarken, IridiumSkyblock plugininde 0,00 olarak yazmakta. Bir diğer örnek ise Ada seviyem şuanda 3 fakat sohbette...
  3. olcayturk

    Rica etsem buna ek yaparmısınız

    konu fazla
  4. enesbeyyy

    Zaman aşımı problemi

    Arkadaşlar bizim bir minecraft sunucumuz var 21 - 22 gündür açık. Kendi plugin paketimizi topladık hazır bir paket almadık 18 19 gündür hiçbir problem çıkmadı. Ama şu son 3 gündür makinede bir aksaklık var sunucuda cpu bir anda %100 kullanım oluyor ve oyuncular zaman aşımından atılıyor. Bu olay...
  5. X

    İstek shift sağ tık yapınca bir işlem gerçekeştirmesi

    merhaba ben shift sağ tık yapınca bir işlem gerçekeştirmesini istiyorum bu mümkünmü konuyu yanlış açtıysam kb mayın cevaplarınızı bekliyorum
  6. enesbeyyy

    minecraftmp'de sunucumuz açık olmasına rağmen offline gözükmekde

    Sunucumuz açık hiçbir problem yok ancak minecraftmp serverlist sıralamasında baktığımızda offline gözükmekde bunu nasıl online yapıcaz anlamıyoruz.
  7. olcayturk

    Yardım Eşyay yerinden oynamasın ve yere atılmasın

    Eşyayı kımıldatamasınlar ve yere atamasınlar. Skript olarak bunu istiyorum. Yardımcı olur musunuz ? script işlerinden anlayan danışabileceğim discord üzerinden birileri varsa eğer bana discordunu bırakabilir mi takıldığım yerlerde sorup kendimi geliştirmek istiyorum.
  8. ikolatabal5227

    Sunucumdan oyuncuları atıyor - ana makine tarafından bağlantı kesildi

    Sunucudan herkesi atıyor sunucu kapanmıyor ama makineden baglantım kesiliyor
  9. A

    Sunucumdan oyuncuları atıyor - ana makine tarafından bağlantı kesildi

    Sunucudan herkesi atıyor sunucu kapanmıyor ama makineden baglantım kesiliyor
  10. B

    Rulet plugininde ki yazıları değiştirmek istiyorum

    Merhabalar. Sunucumda rulet plugini var ama oradaki yazıları değiştirmek istiyorum ancak plugini bulamadım. acaba bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi? Mevcut pluginler ; Screenshot , Screenshot Değiştirmek istediğim yazı ; Screenshot
  11. M

    Yardım AuthMe Plugin

    AuthMe Pluginin den unreg yapmayı nasıl engelleriz ?
  12. M

    Minecraft Authme Plugini

    Authme Pluginin den oyuncuların unreg yapmalarını nasıl engellerim
  13. K

    Bungeecord Rapor

    Öncelikle Selamun Aleyküm. Bildiğiniz bungeecordla uyumlu bir rapor yani genelde ingilizce olarak kullanılır report plugini veya skripti var mı? Yardımlarınızı bekliyorum.
  14. K

    Destek Bungeecord Mute

    Öncelikle Selamun Aleyküm. Bungeecord sunucuda herhangi bir oyuncuya mute attığımda tüm sunucularda mute yemesini nasıl sağlarım? Böyle bir plugin var mı? Bilen varsa bungeecord için ban pluginide söyleyebilir. Yani ban atınca her sunucuda banlanmasını sağlayacak.
  15. VAlperS

    Yardım Authme 1.15.2 sürüm icin var mı ?

    Merhaba arkadaşlar ben 1.15.2 sürüm icin Authme arıyorum varmı ben bulamadım. birde şu new version olayı nasıl kaldırırız söyleyebilir misiniz rica etsem
  16. shpresoj

    İstek Saat Başı İtem !

    Bana saat başı istediğim bi itemi oyunculara verebilecek bir skript atabilecek var mı ?
  17. olcayturk

    Yardım Pluginler ve Sürümler Hakkında Kafama Takılan Bazı Sorular

    Öncelikle merhabalar. Bildiğiniz üzere 1.16.1 şu an da minecraft'ın en yeni sürümü. 1.16 Sürümünde yayımlanan çok az plugin mevcut. Yeni yeni yapımcılar güncellemeye çalışıyor. 1.16 tabanlı bir sunucu yapmak istiyorum sadece 1.16 kullanıcılar girebilsin. Fakat sürümümü 1.15 veya 1.8 kullanmak...
  18. D

    Yardım plugin iconomy

    Plugin klasörünün kendisi var ama jarı yok silmek istiyorum paraları sıfırlandığı için yardım edermisiniz kendi kendine paraları siliyor
  19. D

    phpde veritabanındaki verileri toplamak istiyorum

    veritabanında oyuncuların parasının yer aldığı bir sütun var bütün oyuncuların parasını toplayıp ekonomi ye yazcam ama bütün oyuncuı nasıl toplayacağım onu bilmiyorum yardım edermisiniz.
  20. shpresoj

    Minecraft Serverimin Konsolu Renksiz

    Mesela oyun içinde prefixim kırmızı ama konsolda renksiz gösteriyo ilk defa başıma böyle bir şey geldi yardımcı olacak varmı ?
  21. olcayturk

    Yardım [Çözüldü] ASkyblock Plugin Hata

    Sunucuyu sorunsuz bir şekilde düzenlemeye çalışıyorum. Fakat askyblock ile ilgili bu tarz hatalar veriyor. İlk başta karakter hatası sandım dosyaları inceliyorum jar'ın içine de girdim fakat karakter hatası yok. Schematic falan diyor pek anlıyamadım. Bu soruna rastlayan da pek yok gibi. Bilen...
  22. K

    Yardım WorldEdit ve WorldGuard | Wgli kısımda yaprakların kırılmasını açmak.

    Öncelikle Selamun Aleyküm. WorldGuard la yapı yapmayı ve kırılmayı engellediğim bir yerde yaprakların kırılmasını nasıl sağlarım?
  23. hidocvel

    İstek Yardım Pls!

    Arkadaşlar Sunucu Kurucam Önceden Pl Paketini Ayarlıyrumda Sunucu Eski Tarz Yapıcam Golem Sp vericek fakat sunucu cokmemesi icin bir pl vardı mesela golem x2 x3 x4 x5 gibi duserdi hayvanlar moblar vs. de o pl ismi neydi
  24. ayaroyuncu

    İstek lütfen sunucuma özel konu yaparmısınız conconcraft serveri ismi MatoNetwork

    lütfen sunucuma özel konu yaparmısınız conconcraft serveri ismi MatoNetwork
  25. SametGuven

    İstek SüreliFLY

    Beyler Bi Skript İstiyorum Varmı dır Bilmem Veya Plugin Varsa Söylermisiniz Oyuncular Coin İle Fly Alsınlar Ama Süreli Olsun Fly ı Açınca Envanterin Üstünde Fotoğraftaki Gibi Fly Süresi Yazssın Bide Fly Süresi Sadece Fly ı Açınca İşlesin Yapılması Mümkün mü Mümkünse Yaparmısınız COİN...

Üst