duyuru

  1. A

    SohbetYardımcısı | Kullanıcı Etiketleme | Gelişmiş Sohbet Yönetimi

    Merhabalar, Yeni bir plugin ile karşınızdayım. Bu pluginde tüm yazıları ingilizce yapmak yerine türkçe yaptım. İsteyen kullanıcı kendine göre değiştirebilir. Eklentimizin en güzel yanı tüm mesajların kişiye özel değiştirilebiliyor olmasıdır. Kullanıcı etiketleme sistemini kullanabilmek için...
  2. R

    Yardım Duyuruları editlemek

    Merhaba değerli Forum Gamer üyeleri, görevlileri. Benim Skyblock sunucumda, duyurularda farklı, prefixlerde duyurular oluyor. Biri kendi editlediğim, diğerini ise başka sunucunun ismiyle nasıl değiştircem? Bildiğiniz duyuru plugini veya duyuru olan bölümleri söylermisiniz rica etsem. Şimdiden...
  3. küskü26

    plugin pakaetini bulamiyorum

    beyler server a hazır plugin paketi yükledim o plugin paketinde otomatik duyuru var ma o dosyayı bi türlü bulamadım plugin adını da bilmiyorum yardımcı olurmusunuz
  4. V

    AdvancedSurvivalGames

    Bana Tier1 Tier2 Editlenmiş Chest.yml Lazım Verirseniz Çok Mutlu Olurum
  5. ensiha

    Çılgın Advert Sistemi | Buğsuz | Sorunsuz | Kullanışlı | Satış İlanı | Ensiha Farkıyla

    Skript SkQuery Advert.sk - 1 KB # 28.05.2017 'de Güncellendi VirüsTotal @Emrsmsk @StableDeveloper @Dantero @Bartuzen @imFoRTe @Weak @bikkik @jackopmackop @TheLucifer @Blueyescat @Darkkandadr @afesraca @MahquM @Shiptar @Minecraftplayerr @BurakCG @wlen12 @Cresties @ILieWorldI Not: Bir...
  6. BY_MAFYA

    [SK]Duyuru/Sohbet Temizleme/Otomatik Duyuru/AdminChat/Sohbet Kapatma

    Ön Söz Öncelikle herkese merhaba bugün sizlere bazı yerlerden topladığım ve bildiğim kadarıyla yapmış olduğum skript sunacağım bunu kendi sunucuda da kullanmayı düşünüyorum tekrar söylüyorum bu skript tamamen bana ait değildir bazı...
  7. Lucifer˜

    OTODuyuru - Txt. Uzantılı Rahat Kullanışlı Otomatik Mesaj Eklentisi! - Spigot/Bukkit 1.8/1.7

    Eklenti mantığına kesinlikle her birimiz aşinayızdır. Özelliği ve güzelliği kolay ve kullanışlı olmasıdır. Belirlenebilir zaman ve txt uzantılı ayarlanabilir mesajlar.
  8. Ragnarak

    Küçük bir duyuru ^^

    Çok uzun zamandır video yükleyemiyordum ^^ Buda bir duyuru videosu olsun ^^ Iyi dinlemeler.
  9. ZaedeusIsHere

    Youtuberlik İşine Geri Döndüm. Kanal Hakkında Duyurular

    Evet arkadaşlar bir süre video paylaşımı yapamadım bunun sebeplerini kısa bir videda topladım iyi seyirler.
  10. KeremTokgz

    Canım sıkıldı artık...

    Attığım her video'ya inat ile disslike atıyo , saçma sapan yorumlar atıyor Yok efenim işte çekilişi yapmayacakmış yok işte o fakirde o oyun ne aramış falan filan. Aslında böyle şeyleri abartmam ama bunlar artık *********** çıkardıgı için insan deliriyor. Neyse bunlar bana disslike attık ça...
  11. Ragnarak

    Ufak bir duyurucuk ^^

    Açıkcası direk yazmak istiyorum cidden yorgun ve halsizim ... Mevlana'dan eve yürümek kolay değil -_- Neden videocuk lar gelmiyor ? Buyrun duyuru videocuğu ^_^ Neden video gelmiyor ? [Duyuru] Taglist olayınada girmeyecegim nasıl olsa çoğu kişiye gitmiyor ben yinede 1-2 kişi ekleyeyim...
  12. Bora

    100 Abone Özel !!! Kurabiye Çekilişi :D ! YSD

    Herkeserlere merhabalar geçtiğimiz günlerde kanalımız 100 Subscribere ulaştı ve Bunu sizlere minnetariz bunun için bu videonun altına yorum yazan Herkes KURABİYE ÇEKİLİŞİNE katılacaktır :) Ayrıca destekleriniz için şimdiden çok teşekkürler :)
  13. SercanGF

    [İSTEK BASİT!] /DUYURU

    /duyuru mesaj yazınca duyuru olarak mesaj atabileceğiz yardım plz

Üst