hamachi

  1. CheartMan

    Minecraft'da VPN ile sunucu nasıl açılır? (RAdmin-VPN)

    Giriş (Açıklama) Bir zamanlar Minecraft oynayan insanlar kendi aralarında "Hayatta Kalma" ayarında oyun oynamak için "Logmein Hamachi" gibi Vpn uygulamalar kullanırlardı. Şimdi ise kullanılmasına gerek kalmadan "Aternos, Minehut vs.." gibi sitelerden sunucu açılabiliyor. Fakat oyuncu sayısının...
  2. O

    Yardım Hamachili server connection timed out(zaman aşımına uğradı)

    Konu belli yardım lazım bilen varsa yardım etsin servere bir tek ben girebiliyorum arkadaşlar giremiyor
  3. CarryChucky

    Minecraft hamachi geçersiz oturum sorunu

    Arkadaşımla sıkıntıdan mc oynamaya karar verik hamachi indirdik kurdu ağ açtık fakat dunyama girince geçersiz oturum hatası alıyor nasıl düzletebiliriz (crack)
  4. Sefadlk45

    Minecraft survival oynucak biri lazım tek başıma olmuyo acil

    Minecraft oynayan HAMACHİSİ olan biri lazım discorda olsun ordan yazarım ilk kez survival oynucam odan birini istiyom hep tek başıma oynuyom sürüm 1.15.2 olsun yarın buraya gelicem
  5. proturkknk

    Yardım minecraft ana bilgisayar tarafından zorla kapatıldı hatası

    Arkadaşlar ilk önce dünyayı oluşturup LAN a basıyorum ve 10063 vb portlar veriyor ve hamachi ip+10063 yapınca bağlanmam gerekirken bu hatayı alıyorum: yardım ederseniz sevinirim :D
  6. xSkyLake

    Yardım Yardım Edin Serverim İçin!!

    Hamachiden Localhost Servere Giriş Yapılabiliyormu Acaba??? Yapılabiliyorsa HAMACHI Adres = Ağ Kimliği "DenemeIcinServer" Şifre "DenemeServer1234" Gelebilip Yardım Edebilecek Varmı Mjolnir Skriptinden Anlayan = https://forum.gamer.com.tr/konu/mjolnir-script-v-1-2-4.415947/ Server IP ...
  7. onlykermit

    Crash Minecraft Sunucuya Giremiyorum. (Hamachi)

    Arkadaşımla modlu survival oynamak için hamachi indirdik. Sunucuyu o kurdu, o kendi sunucusuna girebiliyor. Ama ben girmeye çalışınca hata veriyor. Bir çözümü varsa söylerseniz sevinirim ^^
  8. Malines

    Hamachi arkadaş aranıyor

    Hamachi ağım: GElsene Şifre:123, ben 10 pakedi multi player yapcam başka modlarda olabilir modlu multiplayer arıyorum
  9. babacuk

    BALYOZZZ.aternos.me Faction sunucusu Ve bedava Minecraft sunucusu açma rehberi-No Hamachi-

    Öncelikle herkese merhabalar... Ben Cembaran oyuncu ismim Balyoz. Herseyi anlatmadan önce yazdıklarımı okuduktan sonra herhangi bir sorunuz varsa size sizin için açtığım discord sunucumu atıyorum. https://**********/vB9ewcH Öncelikle sunucum basit pluginlerle kurulmus klasik bir Faction...
  10. D

    Minecraft Hamachi Serveri

    Selam arkadaşlar ben Minecraft çok oyunculuk için kişi arıyorum hamachisi olan varsa hamachi ile gelin birlikte oynayalım beni eklemek İsteyen Hamachi Ağı:Dost85 Şifre yok şifre yazmadan girebilirsiniz Şimdiden Teşekkürler!
  11. DarqLord41

    {Hamachili} Super-OP Factions 1.8.X

    Hamachi adreslerimiz: DarqCraft --- 1 DarqCraft --- 2 DarqCraft --- 3 DarqCraft --- 4 Hepsinin şifresi 123.
  12. Daohangg

    Hamachi İle Survival Oynayacak...

    Evet Hamachi İle Survival Oynayacak Varsa Discord Eklesin = ▂ ▃ ▅ ▆ ๒ץ.tคђคtг █▆ ▅ ▃ ▂#8015 Discord Yoksa Hamachiye Gelip Yazsın ..!! Hamachi = K. Adı =CraftKingSurvival Şifre =123
  13. MrPoteyto

    Hamachi

    Hamachi Merhaba Dostlar! Bugünkü konumuzda, özellikle Minecraft'ta sık karşılaşılan Hamachi adlı bir bilgisayar yazılımını tanıtacağım. Arkanıza yaslanıp, konunun devamına bakın! Nedir bu bahsettiğimiz Hamachi adlı yazılım? İşte bütün açıklaması: Hamachi nedir? Hamachi, sanal ortamda bir ağ...
  14. F

    Minecraft 1.8 Survival Sunucu Alım var!

    Arkadaşlar 1.8 server kurmak istiyorum bu serveri öncelikle hamachi kurup yardımcı olabilecek arkadaşlarla buildleri warpları herşeyi ayarladıktan sonra açmayı düşünüyorum.Build benden sorulur geleceğin mimarıyım,plugin mi benim soyadım coder diyen varsa bana ulaşsın. Facebook ...
  15. AhmetKurukcu

    Hamachili Server Acil admin lazım

    Hamachili pvp serveri açtım ve arkadaşlarla oynamak için kullanıyorum admin lazım komutları yapamıyorum ve builder hamachi ağ adresi pvpoyuncuları76 şifre,:123 ip:25.36.116.225 VE adam getirirsiniz sevinirim
  16. Alicanbaba

    QuantumCraft 1.8.x Amatör Sunucum :)

    Merhaba sayın forum sakinleri, Ben Ali Bugün sizlere Minecraft hayatımda açtığım ilk sunucuyu tanıtmak için kayıt oldum. Ve forumda yeni olduğum için okadar özenemiyorum kusuruma bakmayın. Serverimin adı QuantumCraft Versiyon: 1.8.x ancak...
  17. CoolBoy_V1

    Alım!

    açtığım hamachili faction serverime alım vardır. 1 kurucu(bağış yapmasına gerek yok ama bilgili olsun.)(op tabikide verilcek :D ) 1 admin(op verilcek) 2 builder(op verilcek) 1 rehber ve 3 kişi getirene en iyi vipten verilecek, SINIRSIZ kurucu formu isim yaş Skype daha önce kurucu oldunmu...
  18. CoolBoy_V1

    Hamachili Server Kurcam Alımları Şimdiden Yapalım <<<

    öncelikle selamın aleyküm arkadaşlar hamachili server kurcam alımı şimdiden yapayım dedim server pvp veya faction olacak söyliyim. 2 admin 2 builder 1 moderator 1 rehber ve 3 kişi getirene en iyi vipten! admin başvuru formu isim: Skype: yaş(en az 12 ev fazla 16): Wg Bilgisoru: hammaddeye ve...
  19. X

    hamachi server her şey serbest

    kapandı......................
  20. M

    ARKADAŞLAR HAMACHİ Lİ SERVER AÇICAZ AMA Bİ TANE REDSTONE BUİLDER İ LAZIM

    ARKADAŞLAR GÜZEL BİR HAMACHİ Lİ FACSİON SERVER KURUCAZ.5 TANNE HAMACHİ AĞIMIZ WARDIR BUNU ARTTIRMAYIDA DÜŞÜNÜYORUZ her şey HAZIR PLUGİNLER FLN. AMA Bİ TANE KALE KAPISI YAPACAK REDSTONE BUİLDERİ LAZIM YARDIMCI OLUCAKLAR BANA FACEBOOK ADN ERİŞEBİLİR LER FACEBOOK...
  21. EnderEge63

    Minecraft 1.7.10 Hamachili Server'a girince Crash Sorunu

    Merhaba. Hamachili server kurdum 1.7.10 modlu. Her şey tamam bendeki de arkadaşımdaki de mod paketi aynı. Serverda da kurulu. Ben 4 gb ram verdim kendime severa ise 6 gb verdim. Ben sorunsuz giriyorum fakat arkadaşım girmeye çalışında ilk başta oyuna katıldı diyor sonra atıyor. Arkadaşıma ne...
  22. AirKing

    Kale Savaslari - Herkezi Beklerim Hamachi :(

    Merhaba Arkadaslar Ben Borakan Kale Savası Yapmak Isteyenleri Beklerim Hamachi : KaleSavasları V.2 - Sifre: 123 Hemen Gel Ilerde RolePlay Sunucusu Acacağız Ayrıntılı Bilgi İçin Hamachi Ağına Gir Ağ Sahibi: Alihan06-Borakan
  23. Simitoryus

    OverCraft Faction Server

    ★★ OverCraft ★★ ★★ Faction Server ★★ ★★ Sunucu v1.7.2 ★★ ★★Sunucumuz Hamachili Fakat Daha az Laglı Oyun İstiyorsanız En Dogrusu Bizim Sunucumuz ★★...
  24. A

    [YARDIM]Hamachi sorunu.

    Kuzenimle minecraft oynamak için server kurmuştum.Hamachiyi yüklemediğimi fark edip yükledim.Ağ kurdum o katıldı falan sonra servere giremedik.ben şöyle gezinirken ağ bağlantılarında hamachinin oluşturduğu ağı(ismini bilmiyorum) gözükmediğini gördüm.Aygıt yöneticisinde ağ bağdaştırıcılarında...
  25. H

    Minecraft Hamachili 1.7.1.0 Özel serverci

    Serverimiz teknik sorunlardan dolayı açılamadı Çok özür dileriz

Üst