Beyler Yeni Taşındığımız Dairede Şuanda İnternet Yok Ve Bağlatmak İstediğimizde DüşükSeviyeliİnsanlar (Türktelekom Çalışanları) Bize Evde Port Yok Port Çekmemiz Gerek dediler Kayıt İstediler , Gittik Kayıdımızı Yaptık Fakat 3 Aydır Bekliyoruz Ve Gelmiyolar Arayıp Soruncada Kaydınız Yok Tekrar...