Türkiye'nin En Büyük Oyuncu Forumuna Hoş Geldiniz!

Sitemize kayıt olarak, diğer oyuncular ile tanışabilir, mesajlaşabilirsiniz, ayrıca bir şeyler paylaşarak veya sorarak Türkiye'nin en büyük oyuncu topluluğunun bir parçası olabilirsiniz!

Şimdi Katılın!

yardım

  1. rektman23

    Yardım Advanced Item Effects Yardım!

    Advanced İtem Effects plugininde edit kafa diye bir şey yaptım helath boost bastım health boost değerini 30 dan aşşağıda yapınca ölümsüz oluyor ve chest açınca falan can gitmiyor eskiden böyle değildi
  2. rektman23

    Yardım NoCheatPlus Yardım!

    Öncelikle bu yardım talebini burada açmamın sebebi burda yapacak kadar bilgili kullanıcıların olmasını düşünmem sorunum şöyle; Sunucumda hile serbest phasede açılıyor fakat phase istediğimden çok daha fazla açılıyor bunu nasıl ayarlayabilirim nocheatplus'tan
  3. esatkorkmaz

    Yardım Yardım edip konuyu iyi okuyun arkadaşlar.

    İyi günler dostlar. Bir skript yazdım, kafa veren bir skript. Bu komutu yazdığımız zaman hangi kişinin kafasını almak istiyorsak onun nicknameini chate yazıyoruz. Burada kadar her şey iyi gidiyor. Ancak sürekli ne yazarsam kafa veriyor, bunu bir kere yapması için cancel event, stop, yazdım ancak...
  4. VlamDraak888

    Crash Yardım lütfen [Crash Report Vanilla] [ÇÖZÜLDÜ] [atig6txx.dll+0x17d27] hatası dll hatası

    Merhaba direk konuya giriyorum uzun zamandır minecraft oynuyordum ilk defa halledemediğim bir hata alıyorum sürüm Vanilla modlu değil normal minecraft ta ve sürüm farketmiyor isterse 1.14.4 olsun isterse 1.8 yinede açılmıyor crash report veriyor ve bırakıyor TLauncher i kullanıyorum ama launcher...
  5. AlperKTS

    Crash Minecraft durduk yere kapanıyor

    [17:51:00] [Client thread/INFO]: Setting user: ByAlper [17:51:03] [Client thread/WARN]: Skipping bad option: lastServer: [17:51:03] [Client thread/INFO]: LWJGL Version: 3.2.2 build 10 [17:51:05] [Client thread/WARN]: ResourcePack: ignored non-lowercase namespace: .DS_Store in...
  6. FoxCraftTR1

    Yardım Sunucumda Lag var [64 GB RAM]

    Arkadaşlar sunucumda lag var ram yüksek timings raporu şu şekilde yardım edebilecek arkadaşlar var mı? Aikar's Timings Viewer
  7. Y

    YARDIm lutfen

    Sa beyler .beyler android 9.0 gelmeden önce a7 2018 4 gb ramlı tel kasmiyodu ama 9.0 geldi ve kasmaya başladı eskiden kassaydı game tuner kullaniyoduk şimdi game tunerede giremioz herseyi kotu yapdilar oynanmio sabit 30 fps almiorum bile gfx tool felan kullaniom olmio gine en dusuk grafiklerde bile
  8. emirhan009

    Yardım Nasıl Birisi Suncuya Girdmeye Çalıştımı Bakımda Yazı Çıkar

    Nasıl Birisi Suncuya Girdmeye Çalıştımı Bakımda Yazı Çıkar Sadece Ben Girebilirm Yada Adminler Yardım Edin Lütfen
  9. hyagmur33

    Yardım skript hata veriyor

    Merhabalar ben halil benim bi skript var hata veriyor aslında yanlış anlamayın şimdi diceksinizki skript kodlarını niye atmadın aslında ücretli aldım ya ondan atmadım yapa bilcek biri varsa lütfen yazsın şimdiden iyi günler
  10. Manga34TR

    Hata mesajı ekleme

    Dostlar benim böyle bir skriptim var buna hata mesajı eklemek istiyorum nasıl yapabilirim ? Örneğin oyuncunun 1m parası olmayınca yeterli paraya sahip değilsin mesajı gönderecek command /levelal: trigger: if player's money is greater than or equal to 1000000: remove...
  11. E

    Log Veriyor Server Kapanıyor

    [11:11:11] [Spigot Watchdog Thread/ERROR]: ------------------------------ [11:11:11] [Spigot Watchdog Thread/ERROR]: Current Thread: Server Infinisleeper [11:11:11] [Spigot Watchdog Thread/ERROR]: PID: 17 | Suspended: false | Native: false | State: TIMED_WAITING [11:11:11] [Spigot Watchdog...
  12. Paster1997

    Yardım ASkyblock ADA Levelleri AYARLAMA

    Merhaba arkadaşlar aSkyBlock pluginin içindeki blockvalue bölümünde TAŞ TUĞLA bloğunun levelini yükseltmek istiyorum fakat bulamıyorum yardımcı ola bilirmisiniz?
  13. YasuoSkyBender

    Yardım Clans plugini çalışmıyor - Requirement pluginini bilen var mı?

    Şu clans plugininin yan eklentisini bilen bana söyleyebilir mi? Çalışmıyor. Yan eklentisi olmadığı için kırmızı olduğunu düşünüyorum.
  14. furkan3000

    İstek Texture ve Model Yapacak Birini Arıyorum

    Şu aralar bir mod yapıyorum, 16x16 lık kolay texturelar ve birkaç tane texture ve model yapacak birine ihtiyacım var. Küçük bir ücrette ödeyebilirim. ilgilenen olursa özel me
  15. Mirkox20

    Dizi-Film Paylaşımı Forumda Yasakmı (Konu Kilit)

    Merhaba Arkadaşlar Parabellum,Çakallarla Dans 5 ve Enes Batur Gerçek Kahraman Gibi Dizi-Filmleri Forum İçinde Link Olarak Paylaşmak Yasakmı ? Not : ismi verilen dizi ve filmler sadece örnektir daha hızlı destek almak için yazılmıştır.
  16. xSkyLake

    Yardım Serverime Gelebilecek Varmı [Reklam Değil Yardım İçin]

    IP : 192.168.1.105:25565 Mjolnir Skriptinden Anlayan Yardım Edebilirmi Bide EssentialsX çalışmıyor onada Yardım Edebilecek Varmı=?
  17. troyage

    Yardım Bungeecord hata

    20:55:59 [SEVERE] [CharaDreemur] <-> ServerConnector [lobi] - encountered exception: net.md_5.bungee.util.QuietException: Unexpected packet received during server login process! Bune demek yardım edebilcek
  18. xSkyLake

    Yardım Yardım Edin Serverim İçin!!

    Hamachiden Localhost Servere Giriş Yapılabiliyormu Acaba??? Yapılabiliyorsa HAMACHI Adres = Ağ Kimliği "DenemeIcinServer" Şifre "DenemeServer1234" Gelebilip Yardım Edebilecek Varmı Mjolnir Skriptinden Anlayan = https://forum.gamer.com.tr/konu/mjolnir-script-v-1-2-4.415947/ Server IP ...
  19. Kaybedemem

    Discord Yardim Edin

    Arkadaşlar discord hesabından bi sunucuya bağlanacaktım ve bağlandim ama sunucuda mesaj yazmak için telefon numarani doğrulama lisin diyordu , bende nunarı yazdım ve tikladim ama şu cevap geldi hata ; invialid phone number çözümünü bilen Birde discord hesabimi devre dışı bıraktı ne yapmalıyım...
  20. troyage

    Yardım Gadgetsmenu sorunu

    Gadgetsmenu de Mysterboxes acınca oyuncuya perm eklemiyo bide mysterboxes izin vermeme rağmen izin yok diyor yardımcı olursanız sevinirim
  21. O

    Yardım Chest ESP Kapatma

    Sunucumda Chest ESP Kapatmak İstiyorum Ama (1.8 Sunucu) anti-xray: enabled: true engine-mode: 2 hide-blocks: - 14 - 15 - 16 - 21 - 48 - 49 - 54 - 56 - 73 - 74 - 82 - 129 - 130 replace-blocks...
  22. ErdemAtay

    Yardım Acil yardım lazım köylü takas

    arkadaşlar köyülye yada npc bastığımda menü açılsın menüdende bi eşyaya tıklayınca köylü takas menüsü açılsın istiyorum help
  23. Sylex

    Yardım Skript oluşturuyorum ve bir konuda yardıma ihtiyacım var.

    Arkadaşlar merhaba bir skript kodluyorum da 1 haftalık skript bilgimle gereksiz diyebilirsiniz ama benim için önemli. Size bir kod atıcam da şimdi acaba nasıl eşya ismi ve eşyanın kaç adet olduğunu yazabilirim? Komut bu arkadaşlar: On Drop: #Kişi yere bir şey attığında olacaklar. send...
  24. xSkyLake

    İstek ByNovem'in Mjolniri Gibi Kozmik Silah Yapabilecek Varmı????

    ByNovem'in Mjolniri Gibi Kozmik Silah Yapabilecek Varmı???? Skript İle Yapılabilir Birazı Yapabilecek Varmı???
  25. xSkyLake

    Yardım Yardım Edin Localhost serverim için

    Ben Var Çalışıyor Ama Mesela Tagları Ayarladım Çalışmıyor /day - /sun - /time set day - /tp Gibi Essentials Komutlarını Kullanamıyorum?????