Türkiye'nin En Büyük Oyuncu Forumuna Hoş Geldiniz!

Sitemize kayıt olarak, diğer oyuncular ile tanışabilir, mesajlaşabilirsiniz, ayrıca bir şeyler paylaşarak veya sorarak Türkiye'nin en büyük oyuncu topluluğunun bir parçası olabilirsiniz!

Şimdi Katılın!

yardım

  1. mustafa3223

    İçini Oku !

    Ben Bir tane server açtımama oyuncular girebiliyo mu giremiyomu anlamadım bi deneseniz Bu arada aternos sw.pro fln değil 192.168.1.33 ya da 192.168.1.33:25565
  2. 4kr3p

    Redstone Hatası

    Arkadaşlar Merhabalar. Sunucum Üzerinde Yaşadığım Bir Sıkıntı Var. Sıkıntı Şu RedStone Sistemi Yapılmıyor. Plugin Üzerinde Engelledim Sandım Ancak Komutları Çalışıyor Bunun İle Bilgisi Olan Varsa Yardımcı Olabilirlermi.
  3. X

    Bloktan Kalkan

    Benim Eskiden Cok Aradığım Bir Bloktan Kalkan Skriptinin Birazını Kodladım Ama Sıkıntı Surda Hareket ettiremiyorum Bunu Hareket Ettirmemi Sağlayıcak Kodu Atarmısınız Ama sadece bi yöne hareket etmicek nereye dogru yurursek oraya son olarak bir de hareket ederken kırdığı yerleri yine...
  4. aatalay

    Skript spawner istiyorum

    Merhaba arkadaşlar, /ada skymine yazınca iron golem vermesini istiyorum bunun skriptini yapabilirsiniz sadece 1 kere kullanma hakları olsun.
  5. 4kr3p

    Essentials Bugu

    Arkadaşlar Merhabalar. Yakın Zamanda Sunucu Açmak İçin Hazırlanıyorum. Ancak Whitelist,Ban Ve Ban Komutlarını Kullanmama Rağmen Oyun Bu Komutları Algılamıyor. Consola Herhangi Bir Hata Yollamıyor. Bunun İle Karşılaşanlar Var İse Çözümü İle Belirtirlerse Sevinirim.
  6. 4kr3p

    Crash ShopKeepers Plugin Crash Hatası

    Arkadaşlar Merhaba. Yakın Zamanlarda Sunucumu 1.12.2 Sürümüne Güncelledim. Ve Ardından Shopkeepers Plugini Üzerinde Hata Alamya Başladım. Nedeni Nedir Bulamadım. Aranızda Bu Hata İle Karşılaşan Ve Özenler Var İse Yardımcı Olabilirlermi. İyi Forumlar.
  7. X

    Mjolnir Skript [ALINTI]

    Thor'un Cekici Genelde Hep Konusulur Reklam Olmasın Da Ben Baska Bir Forumda Kaliteli Bir Skript Versiyonunu Buldum ama Maalesef Calısmıyor Skript Plugini Icin Tasarlanmıs Ama Galiba Zamanla Bozulmus Bu Kodu Düzeltip Yazabilecek Biri Varmı?
  8. FireYT

    Forge İle Açılmayan Minecraft Sorunu :/

    Merhaba, kısa bir sorum olacaktı. 1.8 Forge'm var yüklü kofteistkofte nin K.A.S.A pakedini kullanıyorum. İçindeki herşeyi ve config dosyalarını %appdata% > .minecraft > mods 'a attım. Launchere giriyorum Play 'a basınca dosyaları yüklüyor launcher e tekrar atıyor :/ Çözüm bulur musunuz ?
  9. 4kr3p

    MineResetLite Plugini Destek

    Arkadaşlar Merhabalar. MineResetLite Pluginini Çoğu Kişi Bilir. (Otomatik Hammadde Yenileyici) Sunucum 1.12.2 Temelli Kurulu Bir Sunucu MineResetLite Configleri İçerisinde Olan Bir Hatayı Araştırıyorum. Hammaddeler Resetlendiği Zaman Broadcast İle Sunucya Mesaj Yolluyorlar Ancak Bunun Config...
  10. 4kr3p

    ArmorStand İle Npc Yapımı

    Arkadaşlar Hepinize Merhabalar Ve İyi Forumlar. Yakın Zamanlarda Bir Sunucuda Armor Stand İle Şekilli Npc Yapıldığını Gördüm. Örnek Fotoğraf. Bunun Nasıl Yapıldığı Hakkında Bir Bilgim Yok. Birkaç Arkadaşımın Dediğine Göre Pluginide Var Ama Miencraft Command Block İlede İzin Veriyor Dedi. Bunu...
  11. X

    ImageOnMap

    Ben Sunucum İçin Kendi Yaptığım Haritaları Kullanmak İstiyorum Ama Malesef Site Bulamıyorum Upload Yapıp URL'sini Alıp Ve ImageOnMap Plugininde Calısan Bir Site Var Mı Çok Lazım
  12. tugraofset741

    İstek Spawndaki Suya Girince Komut Girme Plugin İstek

    Merhabalar bazı sunucularda gördüm suya giriyorsun ve adana gidiyorsun. Bunu sağlayan bir plugin veya skript biliyorsanız lütfen yazar mısınız? Şimdiden teşekkürler.
  13. JaveDesigns

    | Life Reactor | %50 Bitti. İlerletmeyi Düşünüyorum.

    Merhaba Forum Gamer sakinleri. Bir gün önce planlayıp yapmaya başladığım "Life Reactor" isimli yapımın %50 lik kısmına ulaştım.Aslında burada bitirecektim fakat daha ilerletebilirim diye düşündüm ama ne ekleyebilirim bu aklıma gelmiyor.Sizden bu konuda yardım istiyorum yani neler...
  14. tugraofset741

    İtem Spawner Koyunca Gelen Hata

    Merhaba,bu sorunu bir türlü çözemedim. SilkSpawners>mobs.yml de item kısmı true yaptım fakat yine olmuyor fotoğrafdaki sohbette gelen hatayı veriyor. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
  15. X

    Bloktan Kalkan Plugini ya da Skripti

    Ben bi tane plugin buldum adı GodPower pluginde bi komutuyla suda yürüyorum yürürken altıma buz ısınlıyor ve devam edince arkadaki buzu silip eski blogu koyuyor bende dosyalarından yararlanarak bi kalkan skripti yapabilcegimi düsündüm ama o pluginin dosyaları olmadıgı icin bulamadım sadece jar...
  16. X

    Chat Sürekli Kapanıyor

    Aternos Sunucumda Chati Acıyorum Ama Kendisi Otomatik Kapanıyor Yardım Edim Plugin'den kaynaklı diye düsünüyorum plugin listesi: MotdManager, PluginConstructorAPI, WorldEdit, Spawntp, Skript, MinePacks, Sleeper, GroupManager, ClearLag, SetSpawn...
  17. X

    Plugin

    Ben aternos dan bi sunucu actım ama yakın zamanda soyle olmaya basladı yumruk atınca patlıyor ve mesafesi sınırsız koyun kesiyom patlıyor yumruk atıyom patlıyor hangi pluginden oldugunu da bilmiyorum yardım ederseniz sevinirim plugin listesi : MotdManager, PluginConstructorAPI, WorldEdit...
  18. 4kr3p

    İstek Hub Sunucum İçin Tasarım Yapabilecek (Ücretli)

    Forum Gamer Ailesi Ve Tasarımcıları Merhaba. Yakında Aktif Olacak Olan Sunucuma 2-3 Adet Tasarım Yaptıracağım. Ücretli Ve Makul Fiyata Yapabilecek Animasyonu Güzel Olan Grafik Tasarımcıların Bana Ulaşmalarını İstiyorum. Sunucum İçin İstediklerim. Gif Banner Logo Tasarımı Konu Tasarımı İstediğm...
  19. KinqBarmen

    Authme Siteden Kayıt Gösterme

    Öncelikle Selamun Aleyküm :D Baya Bi Konu Açtım Burayada Neyse Konuya Geçeyim Ben Sunucum İçin Site Açtım Kayıt Olmaları Siteden Yapıyorum Ama Şunu İstiyorum Sunucuya Giren Bir Kişi Kayıt Olmamış Siteden Ekrana Yazı Çıksın Siteden Kayıt Olun Diye Nasıl Yapabilirm Bunu Gözükmüyorda Bende
  20. yekbaba

    Minecraft Advanced Item Effects Sorunu!

    Selamlar. Öncelikle iyi forumlar. 2 haftadır çözemediğim bir sorunu size danışmak istedim. Advanced Item Effects kullanıyorum. Ve son sürüm. Makine değişene kadar gayet düzgün çalışıyordu fakat makine değiştikten sonra bir şeyler oldu ve bir iteme effect eklediğimde kırmızı bir yazı ile hata...
  21. P

    Harita Yapımı

    Selam Ben Emre, bir harita yapmaya başladım çok uzun süredir de bu oyunu oynuyorum. Uzatmadan konuya gelelim :D Arkadaşlarım ile oynamak için çok büyük ve her seçimin farklı bir senaryoya sebep olabileceği bir harita yapmak istedim tıpkı bir hikayeli oyun gibi. yapmaya ada ile başladım bir kaç...
  22. JustIThink

    İstek [İSTEK SKRİPT] Yeni Çağ Banlama Skripti

    Arkadaslar basliktan pek birsey anlayacaginizi dusunmuyorum. Soyle anlatayim ki, bir sunucu da gormustum bunu. Adamin elinde balta vardi ve ismi `THOR'UN BALTASI`ydi. Herhangi bir oyuncuya sag tikladiginda oyuncu banlaniyordu. Boyle bir skript istiyorum. Yapabileceklere simdiden kolay gelsin ve...
  23. Efechoji

    Turnir Odası Kurma

    Selam herkese ben online 1vs1 turnir yapcamda ama nasıl yapılır bilmiyorum. 2 kişi yarışcak bende yayında onaları izləmək istiyorum. Bunu nasıl yapa bilirim?
  24. J3yEfendi

    Askyblock Plugini Yardım

    Bu Batıhost Yazısını Nasıl Değiştirebilirim Yardımcı Olursanız Sevinirim