98IamLegend98
Hayalet Avcısı
- En iyi cevaplar
- 0
Merhaba Arkadaşlar benim mcde endi adında bir enderman dostum var onla selfie çektik dağa çıktık 
not:her endermanla resim çektiğimde birisinin yüzünde bir enderman tozu veya başka bir şey oluyor :/
not:arrivaq benimde çarım görmüş olabilirsiniz 3 kişi olarak kullanıyoruz
daha fazla çekmiştim ama endi sürekli kıpırdadığı için kötü çıktılar ve koyamadım
hep yenilerden koymayalım foruma ilk kaydolduğum zamanda koymak için çektiğimi koyayım bi
(6 eylülde çektiğim) ozamanda yine endiyle bendik 
ve o 6 eylüldeki güzelim mapı kaybettim
arkaya bakarsanız nasıl bir şey olduğunu anlarsınız bir köydü geliştirmiştim.
devamı gelecek daha çok selfiemle karşılaşacaksınız
not:her endermanla resim çektiğimde birisinin yüzünde bir enderman tozu veya başka bir şey oluyor :/
not:arrivaq benimde çarım görmüş olabilirsiniz 3 kişi olarak kullanıyoruz
daha fazla çekmiştim ama endi sürekli kıpırdadığı için kötü çıktılar ve koyamadım
hep yenilerden koymayalım foruma ilk kaydolduğum zamanda koymak için çektiğimi koyayım bi
ve o 6 eylüldeki güzelim mapı kaybettim
devamı gelecek daha çok selfiemle karşılaşacaksınız