Enderman dostumla Selfie :D

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Merhaba Arkadaşlar benim mcde endi adında bir enderman dostum var onla selfie çektik dağa çıktık :D


not:her endermanla resim çektiğimde birisinin yüzünde bir enderman tozu veya başka bir şey oluyor :/







not:arrivaq benimde çarım görmüş olabilirsiniz 3 kişi olarak kullanıyoruz -_-


daha fazla çekmiştim ama endi sürekli kıpırdadığı için kötü çıktılar ve koyamadım :D

hep yenilerden koymayalım foruma ilk kaydolduğum zamanda koymak için çektiğimi koyayım bi :D (6 eylülde çektiğim) ozamanda yine endiyle bendik :D
ve o 6 eylüldeki güzelim mapı kaybettim :( arkaya bakarsanız nasıl bir şey olduğunu anlarsınız bir köydü geliştirmiştim.



devamı gelecek daha çok selfiemle karşılaşacaksınız :D
 

Zorinkun

Blaze Yokedici
En iyi cevaplar
4
But first, let me take a SELFIE!

iPhone 5s cihazimdan gonderildi.
 
Üst