Lütfen Yardım GLSL Shader Mod Açılmıyor.

SilentDeadTR

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Başlıktada belirttiğim gibi GLSL Shader mod indirdim. Ama oyun açılmıyor bu mod ile. Arazi indiriliyor diyor sonra oyun kapanıyor. Lütfen yardımcı olun.
 

ahmetcky

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Java yı bilgisayarın kaç bitse ona göre kurduğuna dikkat et. Ekran kartını falanda güncelle. Eğer olmazsa başka yerden indirmeyi dene.
 

SilentDeadTR

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Her siteden denedim ama yinede olmadı. Ekran kartını az evvel güncelledim. Java da 64 bit. Ama yinede bilmiuyorum. Saol bu arada.
 

ahmetcky

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Hiç Shader kullanmadığım için daha fazla bir şey diyemem. Bu saatte forumda birini görmek de bayaa garip oldu. :D :D
 

Zorinkun

Blaze Yokedici
En iyi cevaplar
4
Sistem özelliklerini yazar mısın bi? Titan Z'm olmasına rağmen grafik modu kullanmıyorum. Çünkü bilgisayarı daha da zorluyor. Ve canımdan çok sevdiğim bilgisayarımın zarar görmesini istemiyorum tabii. Sistem özelliklerini yaz bi' sen.
 

ahmetcky

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Sistem özelliklerini yazar mısın bi? Titan Z'm olmasına rağmen grafik modu kullanmıyorum. Çünkü bilgisayarı daha da zorluyor. Ve canımdan çok sevdiğim bilgisayarımın zarar görmesini istemiyorum tabii. Sistem özelliklerini yaz bi' sen.
Zorluyo derken ?? Kasma falan mı oluyo ?
 

ahmetcky

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Yalnız sadece Titan Z ile olcak iş değil o. Tamam güzel ekran kartı ama işlemcinin, raminde önemi var. O parçalarında iyi olduğunu düşünüyorsan bilgisayarında ayrı bi' sorun olabilir. Çünkü fps bayaa düşmüş.
 

Zorinkun

Blaze Yokedici
En iyi cevaplar
4
Yalnız sadece Titan Z ile olcak iş değil o. Tamam güzel ekran kartı ama işlemcinin, raminde önemi var. O parçalarında iyi olduğunu düşünüyorsan bilgisayarında ayrı bi' sorun olabilir. Çünkü fps bayaa düşmüş.
Xeon E5 işlemci, 32GB DDR5 RAM var. Hayır hayır, ben bu grafik modunu rahatlıkla kullanabilirim rahat 200 FPS alırım da, kullanmıyorum işte.
 

ahmetcky

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Bilgisayarın gerçekten güzelmiş. Neden böyle yapıyo anlamdım şimdi. Ama 100 fps de kötü değil. Ben shader kullanmadan 40 fps oynuyorum. :(
 
Üst