Denedim. Pek işe yaramadı.Optifine kullan. İlgili konumu genel bölümünde bulabilirsin.
Denedim. Pek işe yaramadı.Optifine kullan. İlgili konumu genel bölümünde bulabilirsin.
Sistem özelliklerini yazabilir misin?Denedim. Pek işe yaramadı.
Yok 40 FPS zor alıyorum demişsin de ondan şey ettim.Amd Phenom X4 1.80 ghz işlemci
4 Gb DDR2 ram
Ekran kartını unuttum. Ama pek iyi bir şey değildi. Eski bi ekran kartı.
Neden sordun ki ?
Anansının gözü amaXeon E5 işlemci, 32GB DDR5 RAM var. Hayır hayır, ben bu grafik modunu rahatlıkla kullanabilirim rahat 200 FPS alırım da, kullanmıyorum işte.
What's wrong?Anansının gözü ama![]()
bide GPU nu sölesen ?What's wrong?
8GB Nvidia GeForce GTX Titan Zbide GPU nu sölesen ?![]()
bildiğin yürüyen canavar8GB Nvidia GeForce GTX Titan Z
Canavar xDbildiğin yürüyen canavar![]()
herhangi bir multiplayer servara girmeyi denermisin glsl shader yüklüykenKonuya yardımcı olsanız![]()