SonOyuncu [1.8.9] Skyblock Abyss& Survival Titanyum & Mini Oyunlar & Özel Launcher ve Hile Koruması

IRFN

Sonoyuncu.Network
En iyi cevaplar
0
Speaw Factionu kapattınız artık Millet tadımlık giriyor servere birkaç oyun atıp çıkıyor.
Tek Profesyonel Emek Faction Sunucu Sizdiniz factionu kapattınız kalbimizi kırdınız:(
Factions, hayatımda gördüğüm en saçma mantıktaki oyun türü. Projesini geliştiremeyen plugin yazarı, kodları karmaşıklaştırıp çıkan bugları içinden çıkılmaz hale getirip bırakmış. Son Oyuncu çok şükür kendini çok geliştirdi. Eskiden plugin yazacak bilgimiz yoktu, kurmuştuk Faction'u. Ama şimdi, kendi uzun soluklu oyunumuzu kendimiz yazacağız. Öyle bir MmoRPG olacak ki, sıfırlanmayacak dahi.[DOUBLEPOST=1408083547,1408083357][/DOUBLEPOST]
Eskisi gibi değil server eskiden adminler tepesine bindirip ucurdukları zamanlar, tek 1 parkurun spawnın altında olduğu zaman çok güzeldi şimdi çok çoluk doldu :(
Adminler bu yüzden artık pek içli dışlı olmuyor. Eskiden sıcak bir ortam vardı, oyuncularla eğlenirdik. Şimdi ise oyuncular bize dahi rahatlıkla küfür ediyor.[DOUBLEPOST=1408083667][/DOUBLEPOST]
atmin +2500 de event istiyok !!!1one
300 oyuncu getirene Reklamcı tagı :p
 

Kralimben

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Factions, hayatımda gördüğüm en saçma mantıktaki oyun türü. Projesini geliştiremeyen plugin yazarı, kodları karmaşıklaştırıp çıkan bugları içinden çıkılmaz hale getirip bırakmış. Son Oyuncu çok şükür kendini çok geliştirdi. Eskiden plugin yazacak bilgimiz yoktu, kurmuştuk Faction'u. Ama şimdi, kendi uzun soluklu oyunumuzu kendimiz yazacağız. Öyle bir MmoRPG olacak ki, sıfırlanmayacak dahi.[DOUBLEPOST=1408083547,1408083357][/DOUBLEPOST]
Adminler bu yüzden artık pek içli dışlı olmuyor. Eskiden sıcak bir ortam vardı, oyuncularla eğlenirdik. Şimdi ise oyuncular bize dahi rahatlıkla küfür ediyor.[DOUBLEPOST=1408083667][/DOUBLEPOST]
300 oyuncu getirene Reklamcı tagı :p

Hepinize birer Reklamcı tagı :)
Her gün rahat 2000 online oluyor :)
 

SearcherCrowTR

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
300 oyuncu getirene reklamcı tagı o.0
Anlaştık :D
@IRFN abi logo üzerınde çalışıyorum yaptırmadı ısenız bırıne gonderırım
 

IRFN

Sonoyuncu.Network
En iyi cevaplar
0
300 oyuncu getirene reklamcı tagı o.0
Anlaştık :D
@IRFN abi logo üzerınde çalışıyorum yaptırmadı ısenız bırıne gonderırım
Oyun logosu mu, web site mi? Web sitenin yeni tasarımı üzerinde çalışıyoruz zaten. Tasarım - Kodlamayı nfppwn ve KaptanAykin yapıyor.
Onun logosu tamamdır, ama güzel logolar da değerlendirilebilir sonuçta.
 

SearcherCrowTR

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Oyun logosu mu, web site mi? Web sitenin yeni tasarımı üzerinde çalışıyoruz zaten. Tasarım - Kodlamayı nfppwn ve KaptanAykin yapıyor.
Onun logosu tamamdır, ama güzel logolar da değerlendirilebilir sonuçta.
Ben **********.org sitesındekı acımasızadam
Web logosundan bahsedıyorum fakat sız galıba para verip profesyonel birine yaptırdı ısenız ne kadar ugraşsamda seçılmez gibi geliyor cünkı ortada bır para harcanmış
 

61Razz

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
IRFN Asistan alımları bittimi :D 1 milyon kere sormuşumdur herhalde.Bu arada TTNET kullanıyorum.Forumda bir şey yazılınca yarın gösteriyor.
 

IRFN

Sonoyuncu.Network
En iyi cevaplar
0

IRFN

Sonoyuncu.Network
En iyi cevaplar
0
Oyuncusuna önem vermiyor yani ilgilenmiyor ama güzel sunucu oyunları ile falan filan işte
Sanırım anti yapıdaki insanları banladığımız için değer vermiyor oluyoruz. 2000+ online oyuncusu olan bir sunucuyuz, yönetim kadrosu ilk mesajda yazıyor. TeamSpeak3 destek, web sitemizden destek ve oyun içerisinde asistan ve moderatörler ile destek sağlıyoruz. Bir kamu kurumunda çalışıyorum, sabah 8'de mesaim başlıyor, gece saat 3'e 5'e kadar bu oyuncular için daha fazla ne yaparız diye düşünüp eklenti kodluyoruz. Sırf bu saatlere kadar oyuncuları düşündüğüm için bir devlet kuruluşunda memuriyetime etki edebilecek düzeyde 2 adet tutanak tutuldu hakkımda mesaiye geç kalmaktan. O asistanlar, moderatörler hiçbir geliri olmadan size cevap yetiştirmeye çalışıyor. Buna rağmen destek yollarını suistimal eden yüzlerce kişi oluyor. DonduranAtes deseniz adamın uyku düzeni kalmadı, kaçta uyuyup kaçta uyandığı belli değil, gece gündüz sizler için çalışıyor. Herkes elinden gelenin FAZLASINI yapıyor ama neymiş, "oyuncusuna önem vermiyor, ilgilenmiyor".
Bunu burada belirtmek zorunda değilim ama emeğe saygısı olmayan kişiler görsün bunu.
 
Üst